نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۰

بروزرسانی جدید بازی Dragon Age: Inquisition امروز منتشر می‌شود

بازی Dragon Age: Inquisition که در مراسم Game Awards 2014 به عنوان بهترین بازی سال شناخته شد، قرار است با جدیدترین بروزرسانی برخی مشکلات خود را برطرف کند. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر از محتوای این بروزرسانی با زومجی همراه باشید.
استودیوی بایوور (BioWare)، سازنده‌ی این بازی نقش‌آفرینی به طور مداوم از محتوای محصول خود پشتیبانی می‌کند و اقدام به عرضه‌ی بسته‌های بروزرسانی خواهد کرد. امروز دومین بروزرسانی این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس 360 منتشر می‌شود. با این‌ حال هنوز تاریخ انتشار این بسته‌ی بروزرسانی برای ایکس‌باکس وان مشخص نشده است، اما بایوور قول داده در سریع‌ترین زمان ممکن آن را برای این کنسول هم آماده کند. در ادامه می‌توانید  لیست خصوصیاتی که به همراه این بروزرسانی به بازی اضافه می‌شوند را مشاهده کنید:
  • ثبات بیشتر در بازی: رفع  مشکلاتی از قبیل قطع بازی، قفل‌کردن، صداگذاری
  • گیم‌پلی: رفع مشکلات گفت و گو، ماموریت، داستان، مبارزه، هوش مصنوعی، دوربین، کنترل، ردیابی، جستجو در محیط و بیشتر
  • بخش چند‌نفره: علاوه بر بهبودهایی که در قسمت بالا به آن اشاره شد، مشکلات انیمیشن، حالت‌های بازی، باگ و موارد دیگر این بخش هم رفع شده است.
  • رایانه‌های شخصی: رفع مشکلات کنترل و هوش مصنوعی، گرافیک و اجرای کلی بازی
زمانی که این بروزرسانی منتشر شود، بایوور بر روی بروزرسانی‌های بیشتری کار خواهد کرد. این استودیو همچنین کار ساخت محتوا و خصوصیات بیشتر که در زمان عرضه‌ی بازی در دسترس نبودند را آغاز کرده است. این محتویات برای تمامی دارندگان بازی به صورت رایگان منتشر خواهد شد. بازی Dragon Age: Inquisition هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده