نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۰

نسخه‌ی آلفا بازی H1Z1 ماه آینده در دسترس قرار می‌گیرد

H1Z1، عنوانی که توسط بخش آنلاین-سونی (Sony Online) ساخته شده است، ماه آینده در Early Access شبکه‌ی استیم برای دسترسی زودتر کاربران به بازی قرار خواهد گرفت. با زومجی همراه باشید تا اطلاعات تکمیلی را با شما به اشتراک بگذاریم.
جان اسمدلی (John Smedley)، مدیر بخش آنلاین سونی اعلام کرد این بازی در تاریخ 15 ژانویه (بیست و پنجم دی) در شبکه‌ی استیم (Steam) و در بخش  Early Access (دسترسی زودتر) قرار خواهد گرفت. وی تاکید کرده مراحل ساخت بازی هنوز به پایان نرسیده است و این نسخه کیفیت نهایی بازی را نشان نمی‌دهد. اسمدلی در توضیحات بیشتر خود گفته است:
آیا این نسخه کیفیت نهایی بازی را نشان می‌دهد؟ قطعا نه. اگر انتظار چنین چیزی را دارید، بسته‌ی دسترسی زودتر به بازی را نخرید. هدف ما دسترسی طرفداران به نسخه‌ی دمو  و دریافت نظر آن‌ها برای هرچه بهتر کردن این بازی در زمان عرضه‌ی نهایی است.
نسخه‌ی Early Access بازی دارای 64 هزار کیلومتر محیط است، با این‌حال سونی قصد دارد این مقدار را افزایش دهد. به مرور زمان سازندگان نسخه‌ی مجازی و آخرالزمانی آمریکا را در نقشه‌ی بازی قرار خواهند داد و محیط بازی را به 9.8 میلیون کیلومتر افزایش خواهند داد.
H1Z1-12 گیر‌افتادن در یک دنیای وسیع با این موجودات وحشتناک
نسخه‌ی دسترسی زودتر بازی H1Z1 دارای دو بسته‌ی متفاوت است. قیمت بسته‌ی اول که 20 دلار است تنها اجازه‌ی دسترسی به بازی را به خریداران می‌دهد. این در حالی است که با خرید بسته‌ی گران‌تر، (هنوز قیمت آن مشخص نشده است) می‌توانید حالت‌های بازی (Mode) را هم امتحان کنید. اسمدلی در ادامه به سوالی که مدت‌ها مردم ازآن‌ها می‌پرسیدند جواب داده است: آیا این بازی بهتر از عنوان جهان باز DayZ ظاهر خواهد شد؟ وی این پاسخ را داده است:
خیر، این بازی بهتر از DayZ نیست. این سوال زیاد پرسیده شده است و من هم دوست دارم صادقانه به آن جواب بدهم. خصوصیات بازی ما مثل DayZ گسترده نیست و به صورت کلی محتویاتی که در بازی آن‌ها قرار دارد بهتر از H1Z1 است. با این حال، بازی ما با عناوین دیگر تفاوت دارد. H1Z1 یک بازی چند‌نفره آنلاین کلان است و هدف ما ساخت یک دنیای وسیع و حس زنده‌ماندن در یک دنیای آخرالزمانی است.
این بازی برای پلی‌استیشن 4 هم عرضه خواهد شد، اما احتمالا دارندگان این کنسول توانایی تجربه  نسخه‌ی Early Access را نخواهند داشت. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده