نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۰

در بازی The Order: 1886 شاهد محیط‌های بزرگ خواهیم بود

در طول مراسم افتتاحیه‌ی رویداد PlayStation Experience، بخش سرگرمی‌های سونی علاوه برتریلر گیم‌پلی Uncharted 4، نمایشی جدیدی از عنوان The Order: 1886 را ارائه کرد. اما کمی بعد نسخه‌ی دیگری از همان تریلر در فضای مجازی منتشر شد که نمای متفاوتی از بازی را نشان می‌دهد.
آندریو پسینیو از مقامات استودیو «ردی ات دان» (Ready at Dawn)، درباره‌ی این نمایش گفت که هواداران نگران محیط‌های بازی نباشند چرا که به طور حتم در بازی با فضاهای باز هم مواجه خواهند شد.
ظاهرا استقبال مردم هم از این بازی در PlayStation Experience زیاد بوده به طوری که مردم حتی ساعت‌ها برای انجام این بازی در صف انتظار ایستاده‌اند. رو ویراسویا، مدیرعامل استودیو سازنده‌ی The Order با تایید این موضوع، از استقبال پرشور هواداران تشکر کرد و پیغام خود را خطاب به آن‌ها از طریق توویتر به این شکل منتشر کرد:
صف‌های طولانی در نمایشگاه وجود داشت، من از همه‌ی کسانی که آمدند و بازی را انجام دادند کمال قدردانی را دارم. افرادی را دیدم که حتی سه ساعت در صف انتظار ایستاده بودند تا بتوانند دموی قابل بازی محصولمان را بازی کنند. من از همه‌ی آن‌ها که منتظر بودند تا به کشتی فضاییمان وارد شوند تشکر می‌کنم.
عنوان The Order: 1886 سال آینده‌ی میلادی انحصارا برای کنسول نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.  منبع Dualshocker


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده