// یکشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۴

تماشا کنید: اولین تریلر بازی Enter the Gungeon

بهتر است این بازی دیوانه‌وار را از روی ظاهرش قضاوت نکنید، چون ممکن است تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای را از دست دهید. عنوان مستقل Enter the Gungeon که توسط پنج تن از کارمندان قبلی استودیوی تعطیل‌شده‌ی Mythic در یکی از آن خانه‌های بهم‌ریخته و تاریک بازی‌سازانِ مستقل ساخته می‌شود، در عمل به اندازه‌ی زندگی خالق‌هایش، پر از آشوب، جنون‌ و فضاهای عجیب و رنگارنگ است..

داستان بازی درباره‌ی گروهی نخاله و آدم‌های بی‌خاصیت است که هرکدام پشیمانی بزرگی از گذشته‌شان را به دوش می‌کشند. این افراد حالا بعد از خوش گذارانی‌هایشان، تصمیم گرفته‌اند تا راهی برای رستگاری و درست کردن اشتباهات گذشته‌شان پیدا کنند. بنابراین، آنها طی جریاناتی به سیاره‌ای دوردست سفر می‌کنند. سیاره‌ای که باور دارند در آن "اسلحه‌ای برای کُشتن گذشته" مخفی شده. اسلحه‌ای که می‌گویند در عمیق‌ترین و وحشتناک‌ترین معبدهای زیرزمینی و کهن این سیاره منتظر کسی‌ است تا ماشه‌ی آن را بفشارد.

بازی یک شوترِ پرسرعتِ   رادیکال با دوربین از زاویه‌ی بالا دنبال می‌شود. بقیه‌ی گیم‌پلی هم شامل: اسلحه‌های عجیب و غریب، دشمنان و غول‌آخرهای تمام‌نشدنی با هزاران راز و رمز هیجان‌انگیز می‌شود که فقط منتظر یک خوره، مثل ما گیمرها است تا به کار بیافتد. ناگفته نماند سلاح‌های موجود در زرادخانه‌ی بازی هم گلوله و راکت شلیک می‌کنند و هم ماهی و لیز و جادو و خمپاره. گرافیک پیکسل‌آرتی در Enter the Gungeon هم که تمام مخلفات بازی را در بسته‌ای خیرکننده گرد هم آورده است.

پس اگر از دارندگان پلی‌استیشن4 هستید، حواس‌تان باشد که این بازی قرار است در 2015 کنسول‌تان را به رگبار ببندد!

منبع GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده