نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۴

چگونه پایان Arkham City به ساخت Batman: Arkham Knight کمک کرده است

ساخت داستان بازی Batman: Arkham Knight، به کمک پایان شکه کننده‌ی Arkham City کمک کرده است.
وقایع Arkham Knight پس از Arkham City رخ می‌دهد و اتفاقاتی که در پایان این بازی به وقوع پیوست، کمک به ساخت نسخه‌ی جدید این بازی کرده است. اگر تا به حال فرصت تجربه و مشاهده پایان Arkham City را نداشتید، از خواندن ادامه‌ی مطلب خودداری کنید. چرا که ادامه‌ی مطلب پایان این بازی را فاش می‌کند. طی جلسه‌ی پرسش و پاسخی که با گیز دیوز (Gaz Deaves)، یکی از اعضای استودیوی Rocksteady انجام شده، وی در رابطه با پایان Arkham City و اینکه چگونه کشتن جوکر کار ساخت نسخه‌ی جدید را آسان‌تر کرد صحبت کرده است:
فکر کنم این اتفاق کار را برای ما آسان‌تر کرد. زمانی که ما کار ساخت Arkham City را شروع کردیم، از همان ابتدا صحنه‌ی مرگ جوکر را در ذهن داشتیم و همین اتفاقات داستان نسخه‌‌ی جدید را به این جا کشاند. در Batman: Arkham Knight، بازی پس از مرگ جوکر آغاز می‌شود. ما دوست داریم اتفاقاتی که پس از مرگ جوکر در گاتام رخ می‌دهد را از نزدیک ببینید، دوست داریم گاتام را پس از سقوط وی از نزدیک مشاهده کنید.
دیوز همچنین صحبت‌هایی را هم در رابطه با لباس جدید بتمن کرده است:
ما می‌خواستیم تعاملی را میان بتمن و Batmobile (ماشین بتمن) ایجاد کنیم. زمانی که در آینه به لباس بتمن نگاه کنید، بخش‌های از طراحی ماشین را هم در آن خواهید دید. لباس جدید وی بر روی گیم‌پلی بازی هم تاثیر گذاشته است. این لباس برخی از قدرت‌های بتمن را افزایش داده است و تقریبا لباس و ماشین وی با یکدیگر کار می کنند.
بازی Batman: Arkham Knight اوایل سال 2015 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده