نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۰

رئیس نینتندو در ابتدا میاموتو را رقیب خود می‌دانست

شیگِرو میاموتو»، خالق بازی پرطرفدار Mario، بدون‌شک یکی از بهترین بازیسازان این صنعت است و کمتر کسی مایل با این استعداد بزرگ است. اما ساتورو ایواتا، رئیس کمپانی نینتندو زمانی که کار خود را آغاز کرده میاموتو را به عنوان رقیب خود می‌دانسته است.
ایواتا در توضیحات کامل خود گفته:
دوست دارم در رابطه با افسانه‌ی میاموتو و کارهایی که وی انجام داده صحبت کنم، چراکه فکر می‌کنم گفتن این جملات برای صنعت بازی‌های ویدیویی مفید است. اگرچه با گفتن این جملات حس شرمندگی پیدا می‌کنم، اما من در گذشته پروژه‌ای را برای رقابت با میاموتو راه‌اندازی کردم، چراکه وی را رقیب خود می‌دانستم. باورتان می‌شود در گذشته من  تصمیم گرفتم بازی‌ای را برای رقابت با میاموتو بسازم و وی را شکست دهم؟
با این‌ حال، ایواتا در همان ابتدا متوجه استعداد میاموتو شده و اعتراف کرده استعدادی که وی داشته را در خود پیدا نکرده است. ایواتا همچنین در رابطه با عکس‌العمل میاموتو در زمان برخوردکردن با مشکلات در ساخت بازی صحبت‌های جالبی کرده و به وی لقب یکی از افراد نابغه‌ای که تا امروز در نینتندو بوده را داده است:
میاموتو عقیده دارد زمانی که مشکلی حل نمی‌شود، حتما یک نفر دروغ می‌گوید. منظور او دروغ‌گفتن به معنای واقعی کلمه نیست، بلکه وی عقیده دارد روند فکری شخص مورد نظر یا اشتباه است یا به شکل اشتباهی به مشکل نگاه می‌کند. میاموتو در تغییردادن حس ادراک نابغه است. تغییر حس ادراک مردم آن‌ها را خوشحال می‌کند و به نظرم داشتن این مهارت بسیار جالب است. (می‌خندد)
میاموتو و ایواتا از بنیان‌گذاران نینتندو هستند. میاموتو به دلیل شخص شخصیت ماریو بسیار معروف است. نظر شما در رابطه با حس ایواتا نسبت به میاموتو در گذشته چیست؟ منبع: Nintendolife


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده