نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۹

خرید یک دستگاه پلی‌استیشن 4 از خرده فروش والمارت و تحویل دو قطعه سَنگ!

طی روزهای اخیر شخصی در کشور آمریکا و شهر دِنوِر پس از خرید یک دستگاه  پلی‌استیشن 4، دو قطعه سَنگ را به جای کنسول تحویل گرفته است. با زومجی و جزئیات این خبر جالب همراه باشید.
شخصی با نام ایگر بَکست، زمانی که باندل GTA V کنسول پلی‌استیشن 4 را به عنوان کادوی کریسمس برای فرزند سیزده ساله‌ی خود خریداری کرده بوده، پس از چک کردن محتویات آن با دو قطعه سنگ رو به رو شده است.  وی در این باره گفته:
برای مطمئن‌شدن از محتویات کنسول مثل بازی، کنترلر و سالم بودن آن در جعبه را باز کردم. زمانی که این کار را انجام دادم، تنها جمله‌ای که به ذهنم رسید: وای خدای من بود.
در ابتدا مدیر والمارت این جعبه‌ی قلابی را تحویل نگرفته، چرا که هیچ مدرکی مبنی بر واقعیت داشتن این مسئله نبوده است. اما روز کریسمس مدیر این خرده‌فروش با این مشتری تماس گرفته و پول آن را پس داده است. بعید است که خرده‌فروش بزرگی مثل والمارت محتویات کنسول‌ها را چک نکند. این اولین بار نیست که از این دست اتفاق‌ها می‌افتد، در گذشته زمانی که مشتری‌ای گوشی آیفون جدیدی را خریده بود، با بازکردن جعبه‌ی آن با یک سری کاغذ خالی رو به رو شده بود! البته بَکست هنوز نگفته چرا برای فرزند سیزده ساله‌ی خود، باندل GTA V را خریداری کرده است! منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده