نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۰

صحبت‌های «نورمن ریدِس» در رابطه با بازی Silent Hills

پس از معرفی نسخه‌ی جدید بازی Silent Hills از طریق دموی قابل‌بازی P.T، مشخص شد هیدئو کوجیما، گیلرمو دِل تورو و نورمن ریدِس ستاره‌ی سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) با همکاری یکدیگر در حال ساخت این بازی هستند. روز گذشته طی جلسه‌ی پرسش و پاسخی که با ریدِس انجام شده بود، وی اطلاعات جدیدی در رابطه با این بازی ارائه کرد.
در این جلسه‌ی پرسش و پاسخ، بیشترین سوال طرفدارها در رابطه با سریال پرطرفدار The Walking Dead بود، اما زمانی که یکی از حاضرین اطلاعات جدیدی را در رابطه با بازی Silent Hills از ریدِس درخواست کرد، وی پاسخ داد:
از اینکه بخشی از تیم توسعه‌ی بازی Silent Hills هستم بسیار هیجان‌زده‌ام. کوجیما و دِل تورو در کار خود نابغه هستند. جالب است بدانید ما هنوز از خصوصیات هیجا‌ن‌انگیز و بزرگ این بازی رونمایی نکردیم.
باتوجه به وحشتی که در دموی قابل بازی P.T وجود دارد، بدون‌شک اکثر طرفداران منتظر انتشار اطلاعاتی هستند که ریدِس به آن اشاره کرد. بازی Silent Hills در حال‌حاضر برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دست ساخت است. هنوز هیچ اطلاعاتی مبنی بر عرضه‌ی این بازی برای پلتفرم‌های دیگر منتشر نشده است. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده