نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۲۵

بازی Tekken X Street Fighter هنوز در حال ساخت است

مدت زیادی از زمانی که اولین خبرها را در مورد Tekken X Street Fighter شنیدیم می‌گذرد. این عنوان که در سال ۲۰۱۰ معرفی شد، تأخیرهای بسیاری به خود دید و تقریباً همه از انتشار آن قطع امید کرده بودند، اما «کاتوشیرو هارادا» خبرهای امیدوارکننده‌ای دارد.
کارگردان بازی اخیراً گفته روند ساخت و توسعه‌ی بازی بر روی سیستم پلی‌استیشن۴ منتقل شده است و این روند به خوبی در حال انجام است:
مراحل اولیه‌ی ساخت بازی به پایان رسیده است، ولی ما اول باید Tekken 7 و بروزرسانی‌های آن را که قولش را داده بودیم به سرانجام برسانیم.
با نگاهی به لیست بازی‌های مبارزه‌ای نامکو باندای تا سال آینده، به نظر نمی‌رسد عرضه‌ی Tekken X Street Fighter را قبل از سال ۲۰۱۶ شاهد باشیم. با این حال این خبر خوشایندی است که ساخت بازی متوقف نشده و حتی به نسل جدید هم موکول شده است. با توجه به اینکه هم از سری Street Fighter و هم از سری Tekken دو نسخه‌ی جدید معرفی شده، هارادا می‌خواهد روشی در پیش گیرد که Tekken X Street Fighter با انتشار هیچکدام از آن‌ها تلاقی نکند. با این اوصاف، شاید تا یکی دو سال آینده باز هم خبری از این بازی نشود تا بازار بازی‌های مبارزه‌ای کمی آرام‌تر شود. منبع Push Square


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده