نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۰

میاموتو: نینتندو در حال ساخت کنسول بعدی خود است

«شیگرو میاموتو»، خالق بازی Mario، در آخرین صحبت‌های خود اعلام کرده نینتندو در حال ساخت کنسول بعدی خود است. با جزئیات خبر و زومجی همراه باشید.
کم اتفاق می‌افتد که کمپانی‌های تولیدکننده کنسول بازی، نسل بعدی کنسول خود را با فاصله‌ی کم نسبت به زمان عرضه‌ی نسل فعلی، ارائه کنند؛ اما عجیب‌تر، آن است که افرادی از دل خود این کمپانی‌ها با فاصله‌ی کمی از عرضه‌ی نسل فعلی کنسول خود، خبر از تولید نسل آینده‌ بدهند. براساس صحبت‌های میاموتو، نینتندو احتمالا تولید بیش از یک کنسول را آغاز کرده است. البته این صحبت‌ها به این معنی نیست که سال آینده کنسول نسل بعدی نینتندو عرضه خواهد شد، اما دانستن این مسئله مطمئنا برای طرفداران این کمپانی مهم است. میاموتو در این رابطه گفت:
تمام تمرکز ما فراهم‌کردن بهترین بازی‌ها برای Wii U در سال آینده است. به نظر در سال ۲۰۱۴ ما موفق به انجام این کار شدیم و مردم از بازی‌های جدیدی که برای Wii U ارائه شد، خوشحال هستند. در حال‌ حاضر، تمرکز ما بر روی Wii U است، اما نینتندو گروهی را مشغول ساخت کنسول بعدی خود کرده است. درحالی که ما برای Wii U بازی می‌سازیم، تیم دیگری ایده‌‌ی تولید سخت‌افزار بعدی را در سر دارند.
میاموتو همچنین اعتقاد دارد نسخه‌ی بعدی و اصلی Mario برای سخت‌افزار بعدی نینتندو ساخته خواهد شد:
از زمانی که ما Mario را خلق کردیم، مردم آن را با  میکی ماوس مقایسه می‌کردند. من همیشه گفتم میکی ماوس با آمدن تکنولوژی‌های جدید برای انیمیشن‌ها متحول شد. هربار که تکنولوژی‌های جدید وارد بازار شدند، میکی ماوس هم پیشرفت کرد. از همان ابتدا، من می‌خواستیم ماریو شخصیتی در دنیای دیجیتالی باشد تا با هر انقلابی که در دنیای دیجیتالی رخ می‌دهد، وی از اتفاقات افتاده استفاده کند. فکرکنم زمانی که ما سخت‌افزار بعدی خود را عرضه کنیم، ماریو هم نقش جدیدی را در دنیای خود در دست خواهد گرفت.
نینتندو همچنین در حال ساخت محصولی برای آنالیز خواب مردم است. البته منظور میاموتو قطعا معرفی این تکنولوژی به عنوان کنسول جدید نبوده است.
محصول جدید نینتندو، بدون هیچ آسیب جسمانی، خواب شما را آنالیز می‌کند و بهترین رژیم غذایی را به شما پیشنهاد می‌کند محصول جدید نینتندو، بدون هیچ آسیب جسمانی، خواب شما را آنالیز می‌کند و بهترین رژیم غذایی را به شما پیشنهاد می‌کند
طی روزهای اخیر، شایعاتی مبنی بر ساخت فیلم Mario توسط سونی منتشر شده بود. میاموتو در رابطه با این شایعات گفته:
طی بیست سال اخیر، مردم از ما درخواست ساخت فیلم ماریو را کرده‌اند. برخی‌ اوقات ایده‌ی ساخت این‌گونه فیلم‌ها خوب است و بعضی وقت‌ها هم ما به صحبت‌های کمپانی سازنده در رابطه با انجام این کار گوش می‌دهیم. این کار غیرمعمولی نیست و سال‌های طولانی است که ما آن را انجام می دهیم. شخصا فکر نمی‌کنم بزرگترین اتفاق بعدی‌ای که برای ماریو می‌افتد ساخت فیلم آن باشد.
دو سال از عمر کنسول Wii U می‌گذرد و تا به‌حال بازی‌های بزرگی مثل Super Smash Bros, Mario Kart 8, Bayonetta 2, Pikmin 3 و Super Mario 3D World برای این کنسول منتشر شده است. شما می‌توانید از اینجا بررسی کنسول Wii U در این دو سال را به صورت اختصاصی از وبسایت زومجی مطالعه کنید. از طرفی دیگر، سه سال از عمر 3DS می‌گذرد و تا به‌حال 45 میلیون نسخه از این کنسول به فروش رفته است. نظر شما در این رابطه چیست؟ منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده