نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۰

خالق Assassin's Creed با یک بازی تاریخی دیگر باز خواهد گشت

پاتریس دِسیلِتس، یکی از سازندگان اصلی سری بازی‌های Assassin's Creed خبر از ساخت یک بازی عظیم و پرخرج در سبک اکشن تاریخی با المان‌های «بقا» را داده است. آیا او می‌تواند با ساخت بازی دیگر مانند Assassin's Creed تاریخ‌ساز شود؟ با زومجی همراه باشید.
پروژه‌ی او که هنوز نامی برایش انتخاب نشده، یک بازی در سبک اکشن تاریخی است که شامل المان‌های بقا و تلاش برای زنده ماندن خواهد بود. عبارت اکشن تاریخی ما را یاد Assassin's Creed می‌اندازد، اما وجود ویژگی‌های «بقا» مورد جدیدی است که دسیلتس در بازی خود گنجانده است. شاید شرکت او کوچک و تازه تأسیس باشد، اما پروژه‌ی آن‌ها یک بازی کوتاه، دانلودی و به سبک بقیه‌ی بازی‌های مستقل نخواهد بود:
البته که این یک بازی عظیم و پرخرج خواهد بود. من به آن‌ها اعتقاد دارم. من از صمیم قلب معتقدم که این رسانه‌ای که ما آن‌ها را بازی‌های ویدیویی می‌نامیم، می‌تواند تأثیر مثبتی بر جامعه داشته باشد و کیفیت بالای بازی‌ها، قدرت بسیاری برای رسیدن به این هدف دارند.
یوبی‌سافت مدت‌ها پیش پروژه‌ای را با نام ۱۶۶۶ معرفی کرد که ظاهراً قرار بود Assassin's Creed دیگری باشد، اما بعدها شکست خورد و هیچوقت به مرحله‌ی اجرا نرسید. آیا بازی جدید پاتریس دِسیلِتس می‌خواهد آن پروژه را زنده کند؟ یا او ساخت بازی‌ای کاملاً متفاوت را شروع کرده است؟ در هر صورت، هر دو حالت هیجان‌انگیز هستند. باید منتظر ماند و دید. منبع vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده