نویسنده: رضا حاج‌محمدی
// جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۲

سونی پیکچرز نمایش فیلم «مصاحبه» را به خاطر تهدیدات تروریستی لغو کرد

به گزارش CNN، کمپانی سونی پیکچرز نمایش فیلم «مصاحبه» (The Interview) با بازی ست روگان و جیمز فرانکو را بر روی پرده‌ی سینماها لغو کرده است.
این تصمیم زمانی گرفته شد که بعضی از مهمترین سینماهای امریکا نمایش افتتاحیه‌ی فیلم را به خاطر تهدیدات تروریستی که از سوی گروهی که سونی پیکچرز را ماه پیش هک کرده بودند، با تاخیر مواجه کردند. فیلم «مصاحبه» که توسط روگان و ایوان گولدبرگ کارگردانی می‌شود، قرار بود در روز کریسمس اکران شود. داستان این فیلم بر روی مجری تلوزیونی‌ای تمرکز می‌کند که توسط سازمان CIA برای ترور کیم جونگ اون، رهبر فعلی کره‌ی شمالی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. سونی سابقا گروهی در کشور کره‌شمالی را متهم به هک بخش سینمایی کرده بود و تصور می‌شود کره‌ای‌ها به خاطر اقدام سونی در ساخت فیلمی بر ضد رهبر دیکتاتور کره‌شمالی، به سونی پیکچرز حمله کرده‌اند. سونی پیکچرز در بیانه‌ای دراین‌باره گفت:
به خاطر تصمیم اکثر نمایش‌دهندگان در رابطه با عدم اکران فیلم «مصاحبه»، ما هم تصمیم گرفتیم که برنامه‌ی اکران فیلم در ۲۵ دسامبر را لغو کنیم. ما به تصمیم همکاران‌مان احترام می‌گذاریم و آن را درک می‌کنیم و کاملا در نگرانی‌شان در خصوص تامین امنیت کارکنان و سینماروها سهیم هستیم.
طبق اطلاعات فاش شده، بودجه‌ی ساخت این فیلم ۴۴ میلیون دلار بوده است. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده