نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۳

بازی Minecraft: Story Mode توسط «تل‌تیل» و «موجانگ» معرفی شد

استودیوی «تل‌تیل»، سازنده‌ی عناوینی چون The Walking Dead و The Wolf Among Us، با همکاری استودیوی «موجانگ»، خالق بازی Minecraft، از عنوان Minecraft: Story Mode رونمایی کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه شوید.
بازی Minecraft: Story Mode، با نسخه‌ی قبلی این بازی تفاوت زیادی دارد. با وجود تل‌تیل، این بازی، داستان قوی و چندقسمتی خواهد داشت و انتخاب‌های سرنوشت‌ساز هم درآن، نقش مهمی را ایفا می‌کنند. استودیوی موجانگ در اولین اطلاعاتی که در رابطه با «ماین‌کرفت: استوری مود» ارائه کرده، گفته است:
  • Minecraft: Story Mode مثل The Walking Dead و The Wolf Among Us یا Tales from the Borderlands که با همکاری «گیرباکس» ساخته شده‌اند، به صورت قسمتی عرضه خواهد شد.
  • موجانگ با همکاری تل‌تیل و جامعه‌ی Minecraft، سعی می‌کند این بازی حس دنیای Minecraft را بدهد.
  • Minecraft: Story Mode یک بازی با روایت داستان قوی است که توسط تل‌تیل ساخته شده است. داستان بازی در رابطه با Minecraft خواهد بود.
  • قسمت اول بازی در سال 2015 میلادی برای ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ویندوز، مک، اندروید و iOS منتشر خواهد شد.
  • ما سعی نمی‌کنیم داستانی را برای شخصیت استیو تولید کنیم و دنیای Minecraft را برای شما توضیح دهیم. با این‌حال Minecraft: Story Mode بازی خوبی خواهد بود.
  • ساخت بازی Minecraft 2 در گذشته تنها یک شوخی ساده بود.
مایکروسافت در شهریورماه امسال، استودیو سازنده‌ی ماینکرفت را رسما خریداری کرد اما اعلام کرد که توسعه‌ی آن را برای تمام پلتفرم‌ها ادامه خواهد داد. برخی بر این باورند که ماینکرفت برای افزایش فروش ویندوز فون خریداری شده است و برخی دیگر نیز آن را بسیار فراتر از این می‌دانند. نظر شما در این رابطه چیست؟‌به نظر شما تلفیق دنیای Minecraft و شگرد تل‌تیل که روایت داستان است چه خواهد شد؟ منبع: Technobuffalo


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده