نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۸

صحبت‌های «راک‌استار» در رابطه با نسخه‌ی بعدی Red Dead Redemption

اگرچه طرفداران شرکت «راک‌استار» بی‌صبرانه منتظر نسخه‌ی بعدی بازی Red Dead Redemption هستند، اما این استودیو بازهم قول ساخت نسخه‌ی جدید این بازی را نمی‌دهد. با زومجی همراه باشید.
فروش بازی Red Dead Redemption فوق‌العاده عالی بود و همین اتفاق باید استودیوی سازنده را مجاب به ساخت نسخه‌ی بعدی این سری کند، اما راک‌استار در رابطه با ساخت نسخه‌ی جدید آن گفته:
پس از گذشت پنج سال از عرضه‌ی Red Dead Redemption، دیدن این‌همه شور و هیجان برای ساخت نسخه‌ی بعدی ما را شگفت‌زده کرده است. همان‌طور که در گذشته و برای بازی‌هایی چون Red Dead Redemption , Bully و L.A. Noire گفتیم، ما برای ساخت نسخه‌ی بعدی این بازی‌ها عجله نمی‌کنیم، اما این کار ما به این معنی نیست که هیچ‌وقت نسخه‌ی جدید آن‌ها را نخواهیم ساخت. بازی‌های زیادی است که ما دوست داریم آن‌ها را بسازیم، اما همیشه مشکل حجم‌کاری و زمان وجود دارد. ما از شما طرفداران قدیمی که همیشه ما را حمایت می‌کنید سپاس‌گذار هستیم. در سال 2015 منتظر اخباری در رابطه با پروژه‌ی بعدی ما باشید.
به نظر شما شرکت راک‌استار در سال ۲۰۱۵ از نسخه‌ی جدید Red Dead Redemption رونمایی خواهد کرد؟ بیشتر گیمرها در سراسر دنیا خواستار نسخه‌ی جدید این بازی هستند. باید دید راک‌استار پاسخ آن‌ها را چگونه خواهد داد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده