// پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۸

اختصاصی: جعبه‌گشایی نسخه‌ی محدود و خاص ایکس‌باکس وان COD: Advanced Warfare

با اولین قسمت از بخش اختصاصی ویدیویی  «جعبه‌گشایی» همراه باشید تا در آن به نسخه‌ی خاص و بی‌نظیر ایکس‌باکس وان با طراحی Call of Duty: Advance Warfare بپردازیم.
شاید اصطلاح Unboxing (آنباکسینگ) به گوش‌تان خورده است. این روزها شرکت‌های مختلف بازی‌سازی و کنسول‌ساز، علاوه بر عرضه‌ی نسخه‌های معمول از محصولات خود، نسخه‌های ویژه‌ای را به تعداد محدود تولید می‌کنند که ویژگی‌های خاصی را دارا هستند. همین ویژگی‌ها سبب شد تا برخی گیمرها و عاشقان بازی‌های ویدویی، بحثی به نام Unboxing یا همان جعبه گشایی را راه بیاندازند و در قالب ویدیوهایی، محصولی که خریده‌اند را به طور کامل شرح دهند. این ویدیوها در شبکه‌های یوتوب طرفداران بی‌شماری دارند و امروزه به عنوان یکی از بخش‌های پرمخاطب حوزه‌ی گیمینگ محسوب می‌شود. خوشحالیم و مفتخر هستیم که در حال حاضر به عنوان تنها مرجع گیم در ایران، جعبه‌گشایی جدیدترین نسخه‌های ویژه یا به اصطلاح Limited، کالکشن‌های کم‌یاب بازی‌ها و باندل‌های محدود و بعضا گران‌قیمت را در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت اختصاصی و به زبان فارسی به مخاطبین خود ارائه می‌دهیم. در اولین قسمت از سری ویدیوهای «جعبه‌گشایی» به معرفی نسخه‌ی محدود کنسول ایکس‌باکس وان که نام کامل آن Xbox One Call of Duty Advanced Warfare Limited Edition Bundle است، می‌پردازیم.

دانلود ویدیو رزولوشن 720p | دانلود ویدیو رزولوشن 480p | تماشای ویدیو در یوتیوب

نظر شما در باره‌ی این محصول چیست؟ مایل هستید چه نسخه‌ی خاص از بازی یا کنسول را برایتان جعبه گشایی کنیم؟ تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده