نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۳

قابلیت Remote Play پلی‌استیشن۴ برای تمام گوشی‌های اندرویدی فراهم شد

به لطف گروه XDA Developers ، حالا قابلیت ریموت پلی برای استریم بازی‌های پلی‌استیشن 4 در گوشی‌ها و تبلت‌های اکسپریای سونی، به گوشی‌های دیگر اندرویدی بدون نیاز به روت کردن اضافه شد. با زومجی همراه باشید.

سونی با معرفی قابلیت ریموت پلی برای دستگاه‌های موبایل خود، گامی بزرگ در جهت پیوسته‌تر کردن اکوسیستمش برداشت. با این ویژگی، بازی‌های پلی‌استیشن۴ می‌توانند از طریق وای‌فای روی گوشی‌های اکسپریا اجرا شوند. بازی‌ها ازهمان کنترلر PS4 استفاده خواهند کرد و شما تقریباً همان تجربه‌ی بازی با کنسول را خواهید داشت، فقط در ابعادی کوچکتر.

تنها مشکل ریموت پلی این بود که صرفاً روی موبایل‌های سونی کار می کرد. اما حالا به لطف کاربران انجمن XDA، اکثر دستگاه‌های اندرویدی جدید می‌توانند از این قابلیت بهره ببرند. برای تجربه‌ی بازی‌های پلی‌استیشن۴ رو موبایل‌تان، به اندروید ۴.۴ و بالاتر نیاز خواهید داشت. البته گزارش شده که بعضی کاربران روی اندروید ۴.۲ هم قادر به اجرای این ویژگی بودند. اما شاید خبر خوشحال‌کننده‌تر این باشد که این روش نیاز به روت کردن گوشی نخواهد داشت. اکثر تغییراتی از این دست که در گوشی‌های اندرویدی ایجاد می‌شود، حداقل نیازمند روت بودن گوشی هستند اما در مورد Remote Play می‌توانید با خیال راحت اقدام به اجرای آن کنید. اگرچه روت بودن گوشی این فرایند را کمی ساده‌تر می‌کند. پس دست به کار شوید و موبایل خود را به یک پلی‌استیشن۴ قابل حمل تبدیل کنید. منبع Talk Android


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده