نویسنده: زومجی زومجی
// پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: تریلر بازی Final Fantasy XV به زبان انگلیسی منتشر شد

شرکت اسکوئر انیکس که چند ماه پیش تریلر گیم‌پلی بازی Final Fantasy XV را به زبان ژاپنی منتشر کرده بود، حال همان ویدیو را برای گیمرهای غربی به زبان انگلیسی ارائه کرده است. برای جزئیات بیشتر و تماشای ویدیو در ادامه با زومجی همراه باشید.
پانزدهمین بازی در سری Final Fantasy که سال آینده میلادی منتشر می‌شود، به نظر موردانتظارترین عنوان در این سری خواهد بود. شاید یکی از دلایلی که هیجان مخاطبان و هواداران این سری را در مورد شماره پانزدهم بالا برده است، تریلری بود که «اسکوئر انیکس» (Square Enix) در «نمایشگاه بازی توکیو» (Tokyo Game Show) به نمایش در آورد. اگرچه چندین ماه از عرضه این تریلر می‌گذرد، اما با انتشار نسخه انگلیسی آن، می‌توانیم دیداری دوباره با دنیای فانتزی و پیچیده‌ی این سری بازی‌ها داشته باشیم.
دانلود ویدیو
درحال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این بازی در دسترس نیست. تنها مواردی که در باره‌ی این بازی می‌دانیم آن است که بازی به صورت یک سفر جاده‌ای در دنیایی فانتزی روایت می‌شود. انتظار می‌رود Final Fantasy XV در آینده‌ای نزدیک برای دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه شود. به گفته سازندگان،  می‌توان انتظار انتشار یک دموی قابل بازی در سال بعد را داشت. منبع: TheVerge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده