نویسنده: زومجی زومجی
// سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۰

احتمال همکاری Quantic Dream با استودیویی دیگر در ساخت بازی بعدی

استودیو Quantic Dream سازنده‌ی بازی‌های انحصاری Heavy Rain و Beyond: Two Souls برای پلی‌استیشن 3، هم اکنون در حال ساخت بازی‌های معرفی نشده برای پلی‌استیشن 4 است. اما آیا این استودیو ساخت انیمیشن‌های خود را به یک استودیو دیگر سپرده است؟ با زومجی و جزئیات خبری در این رابطه همراه باشید.
به تازگی استودیو Quantic Dream اطلاعیه‌ای مبنی بر جذب یک انیماتور ارشد سه بعدی کار برای مدیریت منابع خارجی انیمیشن منتشر کرده است. با توجه به این اطلاعیه فرصت شغلی، به نظر می‌رسد Quantic Dream قصد دارد ساخت بخشی از انیمیشن‌های بازی جدید خود را به یک استودیوی دیگر بسپارد. بیانیه این آگهی استخدام به شرح زیر است:
ما به دنبال یک انیماتور ارشد سه بعدی کار هستیم که قابلیت بررسی و مشاهده دقیق منابع انیمیشنی خارجی ر ا که دریافت می‌کنیم، داشته باشد. در اینجا نقش شما آماده سازی و چک کردن پکیج‌هایی (انیمیشن‌ها) است که توسط استودیوهای خارجی تهیه می‌شوند. در مرحله بعد، شما با بقیه تیم انیمیشن ما کار خواهید کرد تا داده‌های ما در این بخش را به کمک آن‌ها تصحیح کنید. مهارت‌های مورد نیاز:
  • سطح بالا در ساخت و ترکیب انیمیشن‌ها، احساس مسئولیت به ساخت محصولات با کیفیت بالا، به همراه قابلیت‌های کاری عالی
  • مهارت بالا در پردازش انیمیشن‌ها در بخش موشن کپچر (Motion Capture) به خصوص در حالت Retargeting
  • تجربه کار با منابع خارجی تهیه کننده انیمیشن‌
  • سطح بالا در گفتار و نوشتار انگلیسی
  • ۲ یا ۳ سال تجربه موفق در ساخت حداقل یک عنوان AAA یا یک فیلم انیمیشن
  • آشنایی مناسب با نرم افزارهای ساخت انیمیشن (Maya, Motion Builder, Blade)
  • دانش کافی در تصحیح انیمیشن‌های درون بازی
هنوز دقیقا مشخص نیست چند درصد از انیمیشن‌های بازی بعدی Quantic Dream توسط استودیوهای خارجی تهیه می‌شود، زیرا باید این را در نظر داشت که آنها یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و استودیوهای ضبط موشن کپچر در دنیا را در اختیار دارند؛ از این رو به نظر می‌رسد درصد کمی از این انیمیشن‌ها که احتمالا مربوط به عناصر درجه دوم در بازی هستند، توسط استودیوهای دیگر تهیه شوند. تنها سوالی که اکنون باقی می‌ماند این است که چه زمانی می‌توانیم از عنوان بعدی استودیو Quantic Dream اثری مشخص ببینیم یا خبری بشنویم؟ با وجود اینکه در این چند ماه از هیچ‌گونه نمایشگاه و رویداد مربوط به صنعت بازیهای ویدئویی خبری نیست، باید به ناچار تا E3 سال بعدمنتظر باشیم. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده