// دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۷

Devil May Cry: Definitive Edition برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان معرفی شد

لحظاتی پیش کمپانی کپ‌کام تایید کرد که دو بازی DmC Devil May Cry و Devil May Cry 4 را برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به صورت بازسازی شده منتشر خواهد کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
DmC Devil May Cry: Definitive Edition شامل بازی اصلی و تمامی بسته‌های الحاقی Vergil’s Downfall، یک حالت جدید و گیم پلی اضافی است. همچنین تایید شده است که بازی با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی هر دو کنسول اجرا می‌شود. درباره حالت جدید گفته می شود که نام آن Vergil's Bloody Palace Mode است و شما در آن در نقش ورجیل، برادر دوقلوی دانته  قرارخواهید گرفت. کپ‌کام در این نسخه تعادل را رعایت کرده و بازخوردهای طرفداران را در نسخه Definitive Edition ترتیب اثر داده است. به عنوان مثال ویژگی به نام Turbo Mode به بازی افزوده شده‌ است که در آن سرعت گیم‌پلی بازی را برای مدتی افزایش می‌دهد تا مبارزات سریع‌تری را داشته باشید. لباس‌های جدید شبیه به سری بازی های کلاسیک طراحی شده است. اطلاعات بیشتر پیرامون Devil May Cry 4 در ماه آینده اطلاع رسانی خواهد شد. این بازی در تاریخ ۱۷ مارس (۲۶ اسفند سال جاری) به صورت دیجیتالی به قیمت ۳۹ یورو به فروش می‌رسد. نسخه‌ی فیزیکی آن تحت عنوان Devil May Cry 4: Special Edition در تابستان ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد.
دانلود ویدیو
آیا شما با خواندن این خبر خوشحال شده‌اید و قصد خرید این بازی را برای کنسول نسل هشتمی خود دارید؟ نظرات خود را ما در میان بگذارید. منبع:mobilesrepublic


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده