نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۰

انتشار بازی Ultimate Ninja Storm 4 برای کشورهای غربی تایید شد

کمپانی «بندای نامکو»، ناشر بازی Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4، در خبری انتشار این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در کشورهای غربی را تایید کرد. پیش‌تر گفته می‌شد این بازی تنها در ژاپن منتشر خواهد شد. با زومجی همراه باشید.
از زمان معرفی Ultimate Ninja Storm 4، طرفداران این بازی در کشورهای غربی منتظر شنیدن خبری در رابطه با عرضه‌ی آن در نواحی خود بودند. سرانجام «بندای نامکو» در بیانیه‌ای رسمی خبر انتشار این بازی را تایید کرد:
استودیوی «سایبر کانکت 2»، درحال ساخت بهترین نسخه از سری بازی‌های Naruto است. این نسخه از ابتدا برای کنسول‌های نسل بعدی و رایانه‌های شخصی ساخته شده است، بنابراین منتظر گرافیک باورنکردنی و گیم‌پلی سریع باشید.
متاسفانه هنوز تاریخ انتشار نسخه‌ی مخصوص کشورهای غربی مشخص نشده است. سری بازی‌های Naruto در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. این بازی از روی انیمه‌ی معروف ژاپنی که با همین نام شناخته می‌شود، ساخته شده و هرساله چندین بازی با اقتباس از داستان و شخصیت‌های این سری به بازار عرضه می‌شود. Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4، آخرین نسخه‌ی ساخته شده از انیمه‌ی معروف Naruto، تنها برای پلتفرم‌های نسل بعدی و رایانه‌های شخصی تولید شده است. منبع: GamrReview


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده