نویسنده: زومجی زومجی
// شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰

آیا سونی درحال ساخت فیلم Super Mario Bros است؟

آیا سونی قصد دارد یکی از محبوب‌ترین بازیهای ویدئویی تاریخ را به سالن سینماها بیاورد؟ ظاهرا بر اساس مدارک فاش شده سونی با نینتندو همکاری‌هایی در مورد این موضوع خواهد داشت. با زومجی همراه باشید.
اگر اخبار تکنولوژی یا سینما را در چند هفته اخیر دنبال کرده باشید، از هک شدن شرکت Sony Pictures اطلاع دارید؛ یک فاجعه بزرگ برای این شرکت، که به درز فیلم‌ها و اطلاعات بسیار محرمانه منجر شد. در این میان، اطلاعات زیادی از فیلم‌ها و البته پروژه‌های شرکت سونی به دست کاربران افتاد که یکی از این گزارشات مربوط به پروژه‌ای هیجان انگیز است. به نظر می‌رسد Avi Arad ایمیلی با موضوع ماریو به Amy Pascal فرستاده است و درون آن به مجموعه انیمیشینی Mario اشاره کرده است. اما این ایمیل تنها شروع ماجرا بود، زیرا دیگر افراد سرشناس سونی نیز ایمیل‌هایی با همین مضمون را به یکدیگر ارسال کرده‌اند. به نظر می‌رسد این فیلم انیمیشنی در مراحل ابتدایی تولید به سر می‌برد.

در توضیح رابطه کاری بخش‌های سونی، باید گفت Sony Pictures بخشی از شرکت Sony است؛ شرکتی که کنسول پلی‌استیشن و صدها بازی ویدیویی را تولید می‌کند. اما در گزارش‌های منتشر شده آمده که نمی‌توان ایمیلی پیدا کرد که شخصی در سونی پیکچرز، نگرانی از بابت بروز مشکل در شرکت «سونی کامپیوتر انترتیمنت» رقیب اصلی نینتندو در دنیای کنسول‌های بازی شود. این بدین معنا است که اگر سونی پیکچرز با همکاری نینتندو نسبت به ساخت فیلم سوپر ماریو اقدام کند، بخش سرگرمی‌های سونی دچار مشکل نخواهد شد و نگرانی از این بابت نخواهد داشت.

این تنها فیلم انیمیشنی نیست که قرار است از سری بازی‌های ماریو ساخته شود. پیش از این فیلم دیگری در دهه ۸۰ در ژاپن اکران شده بود. با وجود اینکه همچنان موضوع ساخت این فیلم ادامه دارد، سگا هم قصد دارد به زودی بازی‌های محبوب خود را بار دیگر در قالب فیلم و سریال زنده کند. منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده