نویسنده: دانیال نوروزی
// پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۰

رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه برای نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی Dying Light تایید شد

طبق گفته‌های طراح ارشد استودیو «تک‌لند»، نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی جهان‌باز و زامبی‌محور Dying Light بر روی رزولوشن 1080p اجرا می‌شود و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه خواهد داشت.
طراح ارشد این بازی، «ماسیج بین‌کو وسکی» (Maciej Binkowski) در پاسخ به سوال یکی از هواداران در Ask.fm، جزئیات رزولوشن و نرخ فریم Dying Light را برای کنسول پلی‌استیشن 4 فاش کرد. وی اظهار داشت که بازی در رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم برثانیه اجرا خواهد شد. این استودیو صحبت‌هایی در رابطه با این موضوع با وب‌سایت گیم‌اسپات هم داشته است:
رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، خروجی مناسبی است که ما در حال حاضر به آن دست پیدا کرده‌ایم و مطمئنیم این موردی باشد که در نسخه‌ی نهایی هم دیده خواهد شد، اما هنوز کار بر روی آن ادامه دارد. با اینکه تنها دو هفته به عرضه‌ی بازی باقی مانده است، اما باز شاید تغییراتی ایجاد شود. بهتر است من جواب سوالی که از ما پرسیده شد را این‌گونه بدهم: این رزولوشن و نرخ فریم هدف ما نبود، این چیزی بود که ما به طور ۱۰۰ درصد و کاملا طبیعی به آن دست پیدا کردیم.
هنوز اطلاعات فنی خاصی در مورد نسخه‌ی ایکس‌باکس وان مورد بحث قرار نگرفته است. Dying-Light-screenshot3 استودیو «تک‌لند» (Techland) که در زمان معرفی بازی، کنسول‌های نسل هفتمی را هم در لیست خود قرار داده بود، به خاطر استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و نبود امکانات فنی بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360، آن‌ها را کنار گذاشته است و فقط بر روی نسخه‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی تمرکز کرده است. منبع VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده