نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۰

احتمال انتشار بازی The Last Guardian برای پلی‌استیشن 4 قوت گرفت

طرفداران پلی‌استیشن همچنان منتظر شنیدن اخبار جدی ار روند ساخت بازی  انحصاری The Last Guardian هستند. طی روزهای اخیر، «فامیتو یوئدا» اطلاعات جدیدی از روند تولید این بازی ارائه داد. برای جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید.
The Last Guardian از سال ۲۰۰۷ میلادی در دست تولید است و در سال ۲۰۰۹ برای اولین بار در نمایشگاه E3 معرفی شد که قرار بود به صورت یک عنوان انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 3 عرضه شود که این اتفاق روی نداد. طی مصاحبه‌ی که اخیرا با فامیتو یوئدا انجام شده و توسط وب‌سایت Kotaku ترجمه شده، وی در رابطه با روند ساخت بازی این‌ چنین اظهار نظر کرده است:
صحبت‌های ما با سونی برای ساخت بازی The Last Guardian ادامه دارد و روند ساخت بازی در شرایط کاملا جدیدی به سر می‌برد.
شرایط جدید؟ شاید انتشار این بازی برای پلی‌استیشن 4؟ شاید! در رویداد Playstation Experience، زمانی که از یوئدا در رابطه با خاطره‌انگیزترین اتفاقی که برای وی در طول دوران کاریش در برند پلی‌استیشن رخ داده سوال شد، وی به بازی The Last Guardian اشاره کرده است:
پاسخ من قطعا The Last Guardian است. زحمتی که برای این بازی کشیده شده و زمانی که برای ساخت آن سپری شده، بیشتر از آن چیزی بود که فکرش را می‌کردیم.
the last guardian بازی The Last Guardian در سال ۲۰۰۹ میلادی توسط تیم آیکو رونمایی شد، یوئدا، خالق این بازی، در طی سال‌های اخیر از سونی جدا شد، اما همچنان بر پروژه‌ی ساخت بازی نظارت دارد. سونی در این سال‌ها تا جای ممکن در مورد این بازی سکوت کرده و فقط به جمله‌ی «روند ساخت بازی به خوبی پیش می‌رود» بسنده کرده‌اند. بازیکنان زیادی منتظر بازی جدید تیم آیکو هستند. این استودیو در زمان کنسول پلی‌استیشن 2، دو عنوان ICO و Shadow of the Colossus را منتشر کرد که دو بازی فراموش‌نشدنی آن دوران هستند. باید منتظر ماند و دید سرنوشت The Last Guardian چه خواهد شد. منبع VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده