// چهار شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۰

اسکوئر‌انیکس تکرار کرد: Rise of The Tomb Raider در انحصار زمانی مایکروسافت است

امروز مایکروسافت با خبر‌های خود در مورد مجموعه‌ی Tomb Raider مقداری در کانون توجه قرار گرفته و همه منتظر هستند بدانند آیا این مجموعه در انحصار آن‌ها قرار خواهد گرفت یا خیر؛ اما اسکوئرانیکس، سازنده‌ی این سری بازی‌ها در خبری تاکید کرد که جدیدترین بازی این سری فقط در انحصار موقت مایکروسافت خواهد بود. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه زومجی باشید.
بعد از مدت کمی که از معرفی Rise of  The Tomb Raider به عنوان بازی انحصاری کنسول‌های مایکروسافت گذشت، اسکوئرانیکس از مدت دار بودن این انحصار پلتفرمی خبر داد تا دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 نیز کمی آسوده خاطر شوند. روز گذشته خبری مبنی بر انتشار بازی توسط مایکروسافت منتشر شد تا شایعات جدیدی حول این بازی شکل گیرد. حال یکی از اعضای اسکوئرانیکس در این مورد پاسخ‌هایی داده است. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، انتشار خبر اینکه مایکروسافت ناشر بازی است، حدس و گمان‌هایی را از این مدت انحصار به همراه داشته که جواب یکی از اعضای اسکوئرانیکس بدین شرح است:
همکاری ما با مایکروسافت برای Rise of The Tomb Raider تا مدتی برقرار است که در حال حاضر نمی‌توان مقدار آن را فاش کرد و ما تمرکز خود را بر روی آن گذشته‌ایم که یک بازی عالی و کامل برای ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 بسازیم.
مطمئنا اینکه جزئیات بیشتری از این معامله به بیرون درز نکند، به نفع اسکوئرانیکس و بیشتر مایکروسافت است، چرا که دوست ندارد حق انتشار و تبلیغ یک بازی را بر عهده گرفته و از پلتفرم‌های مقصد دیگر سخن بگوید. باید منتظر ماند و دید چه زمانی جزئیات بیشتری از مدت این انحصار پلتفرمی فاش می‌شود. آیا مایکروسافت در تکاپو است تا بتواند مجموعه‌ی Tomb Raider را برای مقابله‌ی بی چون و چرا با Uncharted شرکت سونی، انحصاری خود کند؟ منبع VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده