// چهار شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۰

ابتکار سونی برای فروش نسخه محدود پلی‌استیشن 4 در انگلستان، قیمت تنها ۲۰ پوند!

کسانی که دوران طلایی و خاطره‌انگیز اولین عضو خانواده پلی‌استیشن را به یاد دارند، بی‌تفاوت از کنار نسخه محدود پلی‌استیشن 4 که به مناسبت 20 سالگی نام پلی استیشن رونمایی شده، عبور نخواهند کرد. قیمت‌های سرسام‌آوری که این نسخه از پلی‌استیشن4 در خرده‌فروشی‌ها به دلیل استقبال مردم پیدا کرده، سبب شده است تا سونی با یک ابتکار هم حس نوستالژی گیمرها را دوچندان کند، هم میزان اهمیتی که برای هواداران قائل است را نشان دهد. در ادامه با جزئیات بیشتری از زومجی همراه باشید.
ps4 سونی در  دهمین روز ماه دسامبر، 94 دستگاه کنسول پلی‌استیشن 4 ویژه 20 سالگی پلی‌استیشن را در انگلستان با قیمت 19.94 یورو به فروش رساند. برای این کار آن‌ها در خیابان Bethnal Green لندن، یک فروشگاه با نام فروشگاه 94 (94Shop) افتتاح کرد. البته سونی برای فروش این کنسول شرایطی نیز گذاشته بود تا خریداران از بین طرفداران قدیمی پلی‌استیشن باشند. برای به دست آوردن این کنسول شما باید یک قطعه خاطره‌انگیز از اولین پلی‌استیشن مانند گیم‌پد یا پوستر بازی Spyro و... را با خود راس ساعت 11 صبح که این فروشگاه شروع به کار می‌کند به همراه داشته باشید. به جز پرداخت مبلغ و داشتن یکی از لوازم پلی‌استیشن گفتن جمله رمز در هنگام ورود به فروشگاه نیز از الزامات است و این جمله چیزی نیست جز:
I crashed my Bandicoot
که اشاره مستقیمی است به بازی خاطره انگیز Crash Bandicoot ساخته‌ی ناتی داگ و نماد اولین کنسول پلی‌استیشن. بعد از اتمام این فروش ویژه، سونی در روزهای یازدهم و دوازدهم این ماه هم در همین فروشگاه  این کنسول را با قیمت ۳۹۹ یورو (۴۰ یورو گران‌تر از مجموع قیمت یک نسخه معمولی پلی‌استیشن 4 و یک PS EYE) به فروش می‌رساند. همچنین خبرها حاکی از آن است که سونی در روز دوشنبه ۱۵ دسامبر خرید اینترنتی این نسخه را که ۱۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه از آن وجود دارد را آغاز می‌کند تا علاوه بر انگلستان، نقاط دیگر جهان نیز بتوانند وارث نام اولین کنسول پلی‌استیشن را خریداری کنند. منبع engadget


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده