نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰

فیل اسپنسر: نمایش سونی در Playstation Experience بسیار خوب بود

در روزهای اخیر تمام چشم‌ها به سوی سونی و رویداد Playstation Experience دوخته شده بود. در این نمایشگاه، بازی‌های زیادی برای کنسول پلی‌استیشن 4 معرفی شدند که عموما در سال 2015 منتشر می‌شوند. اما فیل اسپنسر، مدیر ارشد بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، در صحبت‌های خود با طرفداران ادعا داشت سال آینده برای ایکس‌باکس وان هم سال بزرگی خواهد بود.
اسپنسر در حساب شخصی خود از رویداد Playstation Experience تعریف کرده است و به سونی برای برگزاری جشن بیستمین سالگرد پلی‌استیشن به این شکل تبریک گفت. وی کنفرانس سونی را تماشا کرده است و در رابطه با آن گفت:
سونی کنفرانس خوبی را برگزار کرد. اما من به بازی‌های انحصاری ۲۰۱۵ ایکس‌باکس وان احساس خوبی دارم. برخی از آن‌ها در حال حاضر معرفی شدند و برخی دیگر در آینده‌ی نزدیک رونمایی خواهند شد. ۲۰۱۵ سال خوبی برای طرفداران ایکس‌باکس خواهد بود.
عناوین Uncharted 4: A Thief's End و Bloodborne دو بازی بزرگی هستند که در سال 2015 میلادی برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهند شد. از طرف دیگر، مایکروسافت با دو بازی Halo 5: Guardians و Rise Of The Tomb Raider به جنگ عناوین انحصاری سونی خواهد آمد. فیل اسپنسر مایکروسافت در ادامه‌ صحبت‌های اسپنسر با طرفداران، یکی از آن‌ها در رابطه با تشکیل نمایشگاهی مشابه Playstation Experience برای طرفداران ایکس‌باکس سوال پرسید. وی در پاسخ به این فرد اعلام کرد:
از ایده‌ نمایشگاهی که فقط متعلق به ایکس‌باکس باشد خوشم میاید. اما حضور موفق در E3 و Gamescom بسیار پراهمیت است.
اگر اخبار مربوط به رویداد Playstation Experience را از دست داده‌اید، می‌توانید از طریق این لینک تمام مطالب مربوط به آن را مشاهده کنید. سعی کنید 16 دقیقه تریلر از گیم‌پلی بازی Uncharted 4 با بهترین کیفیت را هم از دست ندهید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده