نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۲

توضیحات Satoru Iwata مدیر عامل نینتندو در رابطه با وضعیت سلامتی و کاهش وزنش

قبل از شروع نمایشگاه E3 2014، مدیر عامل نینتندو Satoru Iwata در خبری ناراحت کننده اعلام کرده بود که به این نمایشگاه نخواهد رسید.
در آن زمان توموری در کیسه‌ی صفرای وی پیدا شده بود و باید مورد عمل جراحی قرار می‌گرفت. عمل جراحی او با موفقیت تمام شد و روز گذشته وی باری دیگر، در شبکه‌ی Nintendo Direct جلوی دوربین قرار گرفت. وی اعلام کرد مراحل بهبودی‌اش به خوبی پیش می‌رود و طرفداران نباید نگران سلامتی او باشند. با وجود این ابراز امیدواری، مشخص بود که وزن او به شدت کاهش یافته و این عمل جراحی برای او سخت بوده است. برای کاهش نگرانی طرفداران، ایواتا بیانیه‌ی رسمی‌ای را ارسال کرده است:
نظرهای زیادی در رابطه با کاهش وزن من از طرف مردم ارسال می‌شود. به دلیل انجام عمل جراحی، وزن من کاهش یافته است اما در دو ماه و نیم گذشته وزن من ثابت شده است و وضعیت جسمانیم رو به بهبودی است. از تمام کسانی که من را حمایت می‌کنند، از دکترها و کارمندان بیمارستان تشکر می‌کنم.
وی گفته است وضعیت سلامتی او به نقطه‌ای رسیده است که می‌تواند به دفتر کارش بازگردد. گزارش مالی جدید نینتندو، نشان می‌دهد این کمپانی پس از چهار سال باری دیگر به سود دهی رسیده است و مطمئنا این خبر برای ایواتا نیز خوشحال کننده است. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده