نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۴

توضیحات سیلوستر استالونه در رابطه با درجه‌ی سنی فیلم The Expendables 3

در حالی که دلایل زیادی در شکست فیلم The Expendables 3دخیل بوده‌اند، اما درجه‌ی سنی این فیلم که 13 سال بود خشم اکثر طرفداران را برانگیخت و به فروش فیلم صدمه زد.
برخلاف این قسمت، درجه‌ی سنی قسمت‌های قبلی R (بزرگسال) بوده است. قسمت چهارم این فیلم در مراحل ساخت خود به سر می‌برد. زمانی که وب‌سایت CraveOnline، از خالق این فیلم یعنی سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) در رابطه با انتخاب درجه‌ی سنی R برای قسمت بعدی پرسیده، وی این پاسخ را داده است:
قطعا درجه‌ی سنی قسمت بعدی بزرگسال خواهد بود. فکر کنم تصمیم اشتباهی برای جذب کردن مخاطبان بیشتر در قسمت قبلی گرفته شد و با این کار خشونتی که طرفداران انتظار آن را داشتند از بین رفت. مطمئن هستم این اتفاق دوباره رخ نمی‌دهد.
متاسفانه بالاترین کیفیت فیلم The Expendables 3 در زمان انتشار فیلم در سینما در فضای مجازی لیک شد. آخرین باری که این اتفاق افتاد، دو فیلم X-Men Origins: Wolverine و Jay and Silent Bob Strike Back  زمانی که هنوز ساخت فیلم تمام نشده بود لو رفتند، اما فیلم The Expendables 3 برای انتشار بر روی پرده‌ی سینما آماده بود و این اتفاق ضرر بزرگی را به فروش فیلم وارد کرد. منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده