// یکشنبه, ۲ آذر ۹۳ ساعت ۱۲:۵۷

این صفحه تنها برای تیم تحریریه زوم‌جی ساخته شده است. به اشتراک گذاری هیچ‌یک از بخش‌های این صفحه ب

این صفحه تنها برای تیم تحریریه زوم‌جی ساخته شده است. به اشتراک گذاری هیچ‌یک از بخش‌های این صفحه برای هیچ‌شخصی خارج از گروه مجاز نیست. ۱- صفحه اصلی ۲- بخش تصاویر در زومجی ۳- نکات کلی نگارشی ۴- استانداردهای متنی و ظاهری مطالب ۵- مشکلات رایج و موارد ممنوعه ۶- شیوه نوشتار اسامی بازی‌ها، استودیوها، کمپانی‌ها و اشخاص در برچسب و متن ۷- راهنمای بخش چارت هفتگی بریتانیا   آخرین ویرایش ۱۴:۳۵ در ۴ آبان ماه ۱۳۹۴

تصاویر در زومجی:

هشدار: قبل از آپلود عکس، از اسم عکس مطمئن بشید. اسم عکس باید با موضوع تصویر منطبق باشه! مثلا اگر عکسی مربوط به Call of Duty بود اسم عکس هم باید Call of Duty باشه نه یه چیز دیگه یا مواردی به این شکل: 78931ghgsbigi122 ! عکس کاور یا شاخص رزولوشن عکس کاور یا شاخص باید ۷۹۰ در ۵۲۷ باشه. تصویر باید با کیفیت و سالم باشه. از گذاشتن عکس‌هایی که کیفیت پایین دارن یا از طرفین کشیده شدن خودداری کنید. فرمت تصاویر همه باید JPG باشن. سایز بیلبرد در مورد بیلبرد چند نکته وجود داره. سعی کنید اول از همه از عکس‌های روشن یا پس زمینه سفید استفاده نکنید. از عکس‌هایی که نوشته روشون داره هم استفاده نشه. رزولوشن این تصاویر باید بیشتر از ۱۶۰۰ در ۱۲۰۰ باشه و می‌تونه تا 1080p هم پیش بره تا کیفیت تصویر پشت مطلب خوب باشه. اما این به شرطی هست که حجم عکس بیشتر از ۴۰۰ کیلوبایت نشه. متا دیتای عکس وقتی دارید یک عکس آپلود می‌کنید دو تا موضوع توش وجود داره که خیلی مهم هستند. یکی Alternative Text که یک یا دو تا کلمه در مورد عکس هست. این متن همونی که بعدا تو گوگل ایندکس می شه و مثلا اگر سرچ بشه فلان بازی این عکس نمایش داده می‌شه پس در انتخابش دقت کنید. اصلا نباید طولانی باشه می توانه نام بازی باشه یا نام شخصیت نباید تو این بخش توضیح بنویسید و نباید خالی بگذاریدش. نکته ی دوم اینکه وقتی دارید یک عکس آپلود می‌کنید عبارتی به نام Title اینجا وجود داره. در این بخش باید نام بازی یا کارکتر یا هر چیزی رو وارد کنید که بعدا بشه جستجوش کرد. مثلا الان یک مطلب درباره‌ی بازی ایکس می‌نویسید و بعدا یکی دیگه یک سال بعد مطلبی در باره‌ی همون بازی می‌نویسه دیگه نیازی نیست دوباره عکس رو آپلود کنیم باید همون نام رو جستجو کنیم تا بتوانیم اون عکس رو مجدد استفاده کنیم. اگر Title رو درست وارد نکنیم  بعدا نمی‌توانیم جستجو کنیم و پیداش کنیم. پس لطفا در انتخاب Title و Alternative Text دقت کنید واقعا این موارد اهمیت دارند.

لید یا اکسرشن یا چکیده:

هر مطلب باید چیکده داشته باشد، چکیده بین ۵۰ تا حداکثر ۷۰ کلمه است که کل چیکده مطلب یا مقاله یا بررسی یا هر چیز دیگر را در خود دارد. چیکده باید آنقدر جذاب نوشته شود که مخاطب جذب مطلب شود و از طرفی باید عصاره‌ی مطلب را نیز در خود جا داده باشد. نوشتن لید، مهارت خاص خود را نیاز دارد که باید به مرور همگی بدست آوریم. از این پس در نوشتن لید مطالب خود نهایت دقت را بخرج دهید. لید را در بخش چکیده وارد کنید.

کوتاه نویسی و پرهیز از زیاده نویسی

در روزنامه نگاری باید همیشه از زیاده نویسی پرهیز کنید. مثلا هیچ دلیلی ندارد که بگوییم «لازم به ذکر است » یا «شایان ذکر است»  به هیچ وجه از این موارد استفاده نکنید. با حذف این موارد هیچ تغییری در ساختار جمله ایجاد نمی شود. لطفا حتما کتاب اصول روزنامه نگاری را مطالعه کنید. تیترهای صحیح‌تر:

  • به جای «تماشا کنید: دومین تریلر بازی Resident Evil Revelations 2 منتشر شد» بشود «تماشا کنید: دومین تریلر بازی Resident Evil Revelations 2»
  • نقطه، کاما، دو نقطه، سمی کالن:

قبل از این موارد فاصله نباید نباید نیاد باشد و بعد از آن‌ها یک اسپیس نیاز است.  در مورد پرانتز داخل پرانتز فاصله نباید باشد و بیرون آن باید فاصله باشد.

سایت فارسی هستیم فارسی بنویسید

سایت فارسی هستیم تا جای ممکن فارسی بنویسیم اگر نیاز شد در پرانتز انگلیسی را ذکر کنیم، اسامی افراد، اسامی شرکت‌ها و بسیاری از موارد دیگر باید حتما حتما فارسی نوشته شوند. برای اینکه اسامی خوانایی خود را داشته باشند حتما بصورت ایتالیک نوشته شوند.

  • مثال: استیو بالمر، مدیرعامل مایکروسافت
  • نمونه:  رستوران ominous corridors  بشه رستوران آمینوس کوردینرس

بعضی وقت ها هم از عبارت های انگلیسی استفاده می کنید که معادل دارند در فارسی:

  • سوپرایز: شگفت زده یا متعجب
  • لیک: فاش شدن یا به بیرون درز کردن
  • استیج: سِن
  • پچ، بسته‌ی بروز رسانی
  • لانچ نه عرضه

 

منبع

ما حتما حتما باید در انتهای هر مطلب منبع رو ذکر کنیم. به زودی یک شورت کد براش درست می کنیم تا راحت تر بشه این کار رو انجام داد اما فعلا لطفا با این ساختار منبع رو وارد کنید.
منبع نام وب سایت - مثال منبع Gamespot
بعضی ها می نویسند منبع و خودش رو هایپرلینک می کنند این کار درست نیست دقیقا بگید منبع از کجاست که بدون کلیک بتوانند واردش بشنلینک‌های خارجی به سایت‌های دیگه باید همگی با Zurl.ir کوتاه بشن. زورل یک سرویس که مال خودمونه و لینک ها رو باهاش کوتاه می کنیم.

پیوند یا لینک یا هیپرلینک

لینک کردن بین مطالب مختلف سایت بسیار بسیار اهمیت دارد. مثلا اگر در باره‌ی بازی صحبت می‌کنیم که پیش از این تریلر آن منتشر شده یا در فلان نمایشگاه رونمایی شده باید حتما، اون بخش از جمله به مطلب قبلی لینک شود. مورد بعدی در باره‌ی لینک‌ها توضیح مربوط به لینک است. وقتی َURL را وارد می‌کنید در باکس پایین آن باید یک توضیح خلاصه از لینک را وارد کنید.  عموما این توضیح می‌توانه اسم وب سایت به فارسی یا عنوان خبر خودمون (خبری که قرار بهش لینک بشه) است. این مورد در SEO بی‌نهایت اهمیت داره لطفا سر سری نگیریدش.   اضافه کردن و وسط چین کردن ویدیو برای وسط چین کردن ویدیو ها وقتی کد رو وارد کردید کافی کل کد رو در این دو تا تگ قرار بدید:

<center>

Insert Video Code Here

</center>

لینک دانلود ویدیو هم باید با Zurl.ir کوتاه شود.

کلمات انگلیسی

ابتدای کلمات انگلیسی باید بصورت بزرگ نوشته شود و حروف اضافه مانند of یا by هم همیشه کوچک نوشته می‌شوند مثلا season pass  باید نوشته شود Season Pass.

صفحه کلید فارسی

صفحه کلید فارسی را از این آدرس ... دانلود کنید. اعداد باید بصورت فارسی وارد شوند.   http://persian-computing.ir/download/Iranian_Standard_Persian_Keyboard_(ISIRI_9147)_(Version_2.0).zip

استفاده از نام زومجی

برند سازی یکی از موارد پراهمیت برای هر وب سایتی است. یکی از راه‌های برند سازی اشاره به نام زومجی در مطالب است مثلا در اخبار می‌توان از عبارت، برای جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید، در ادامه‌ی مطلب زومجی را بخوانید، با بررسی زومجی از بازی فلان همراه باشید، در بررسی زومجی از فلان بازی نوشتیم، و ... هر جا نام زومجی را آوردیم حداقل یک بار به صفحه‌ی اصلی سایت لینک کنیم. در انتهای مقالات نیز سعی کنیم مخاطب را دعوت به مشارکت در بخش نظرات کنید. مثلا نظر شما کاربران زوجی در باره‌ی فلان موضوع چیست؟

جاستیفای نکنید!

نیازی به جاستیفای کردن متن در بخش ادیتور نیست متن بصورت خودکار جاستیفای می‌شود.

کلمات کلیدی و توضیح مخصوص سرچ انجین‌ها

در انتهای هر مطلب بخشی به نام All in one SEO وجود دارد. در این بخش دو آیتم باید وارد شوند. اول Description است که در واقع یک چکیده‌ی ۵۰ کلمه‌ای از مطلب است. محتویات موجود در این بخش پس از عنوان از بیشترین اهمیت برای موتورهای جستجو برخوردارند پس وارد کردن آن‌های الزامی و بسیار مهم است. در بخش Keyword نیز بین ۵ تا حداکثر ۱۰ کلمه‌ی کلیدی باید وارد شود. کلمات کلیدی باید مواردی را شامل شوند که باور دارید کاربران در موتورهای جستجو آن‌ها را وارد می‌کنند. کلمات کلیدی باید با کامای انگلیسی (,) از هم جدا شوند. کامای فارسی به هیچ وجه نباید برای جدا کردن کلمات کلیدی یا Keyywords استفاده شود.

انتخاب شاخه؛

علاوه بر شاخه‌های اصلی مثل خبر و بررسی اگر مقاله‌ی شما مربوط به یکی از پلتفرم‌ها بود حتما از بخش پلتفرم شاخه‌های مربوط به آن را نیز انتخاب کنید. مثلا اگر بازی که خبر آن را نوشته‌اید در برای کنسول‌های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۴ مربوط است. علاوه بر شاخه‌ی اخبار بازی، تیک مربوط به شاخه‌های پلتفرم، ایکس باکس، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن و پلی استیشن ۴ را انتخاب کنید. برای انتخاب شاخه نیازی نیست شاخه‌های بالاتر را انتخاب کنید مثلا در بارهی پلتفرم اگر بازی در ایکس باکس ۳۶۰ است نیازی به انتخاب شاخه‌های پلتفرم، ایکس‌باکس نیست و تنها باید ایکس باکمس ۳۶۰ را انتخاب کرد بصورت خودکار مطلب در آن شاخه‌ها نیز نمایش داده می‌شود.

استاندارد تهیه تگ‌ها

مهم نیست مطلبی که در حال نگارش آن هستید خبر باشد یا بررسی یا هر موضوع دیگر اگر مربوط به هر یک از بازی‌ها بود نام کامل بازی را در بخش تگ وارد می‌کنیم. در تگ گذاری باید دقت کنیم که همگی یک استاندارد را داشته باشیم. از این بابت لیست بازی‌ها را در این جا آورده‌ایم تا همگی از یک استاندارد پیروی کنیم:

نامک

نامک یا Alias باید حتما انگلیسی باشد و تنها شامل ۴ کلمه ی کلید باشد نیازی به اضافه کردن حرف اضافه در این بخش نیست. مثلا eidos-montreal-reveals-dawn-engine-for-future-deux-ex-games می تونه بشه Eido Use dawn Deus EX

احترام به مخاطب و عدم استفاده از کلمات عامیانه

در روزنامه نگاری حق نداریم به مخاطب بگوییم، بفهمید در عوض می‌گوییم متوجه شوید. نگویم فلان بازی مضخرف است بگوییم خیلی بد است آن هم برای بازی که واقعا بی نهایت بد باشد. حتی اگر صحبت‌های کسی را نقل قول می‌کنیم باز هم نباید عین کلمه‌ی رکیک را بکار بگیریم در عوض می‌توانیم بگوییم در این بخش فلانی صفت بسیار بدی را به فلان چیز نسبت داد. مثلا نگوییم: رسما تعطیل و خراب است در عوض بگوییم بسیار ضعیف است. نگوییم: توی کابینت در عوض بگوییم: در کابینت هیچ وقت جمع نبدیم: مثلا: خیلی مسخره و مثل سریال‌های ماه رمضانِ خودمان، الکی کش داده می‌شود. در عوض بگوییم مثل برخی از سریال‌های ماه رمضانِ خودمان ... به جای «چیز» در اکثر موارد می‌توانیم بگویم »مورد»

مشکلات رایج

تیتر تا جای ممکن کو.تاه و خلاصه شود

  • مثلا:  تریلر جدید بازی The Order: 1886 منتشر شد به سادگی می‌توانه بشه » تریلر جدید بازی The Order: 1886«

دو تا جمع پشت هم جایز نیست:

  • بازی‌های گوشی‌های اشتباه باید بگیم بازی گوشی‌های موبایل

جمع‌های بیخود و اشتباه

  • دشمن‌ها نگوییم، دشمن

اشتباهات دیگر:

  • اتوموبیل‌ اشتباه است اتومبیل
  • استدیو نه استودیو

از توسط کمتر استفاده کنید در عوض فاعل را در ابتدای جمله بکار بگیرید: تریلر جدید بازی The Witcher3: Wild Hunt با عنوان Elder Blood توسط استودیو سی‌دی پروجکت منتشر شد. به راحتی می شه بنویسیم: استودیو «سی‌دی پروجکت» تریلر جدید بازی The Witcher3: Wild Hunt را با عنوان Elder Blood  منتشر شد.

می‌باشد، نمود، گردید = اخراج

از این عبارت تحت هیچ شرایطی استفاده نکنید و در عوض از است،‌کرد و شد استفاده کنید.

استفاده‌ی نادرست از (را)

در زبان فارسی ( را ) بعد از مفعول می یاد و استفاده از ( را ) بعد از فعل کاملا اشتباهه. برای مثال به جملات غلط زیر و نحوه درست نوشتن اون جملات که بطور اتفاقی از مقالات سایت انتخاب کردم توجه کنید: 1. شکل نادرست نگارش: دنیای تجارت بسیار بی‌رحم‌تر از آن است که هرچه  می‌شنوید را   باور کنید همونطور که میبینید در جمله بالا بعد از فعل ( می شنوید ) از ( را ) استفاده شده که اشتباهه. در جمله بالا باید ( را ) بعد از مفعول بیاد یعنی میشه به صورت زیر نوشت: شکل درست نگارش: دنیای تجارت بسیار بی‌رحم‌تر از آن است که هر چیزی را   که میشنوید، باور کنید 2.  شکل نادرست نگارش: سامسونگ گوشی گلکسی مگا که پیش از این معرفی  شده بود را   عرضه کرد

بار هم ( را ) بعد از فعل اومده در حالی که باید بعد از مفعول بیاد یعنی به صورت زیر:

شکل درست نگارش: سامسونگ گوشی گلکسی مگا را که پیش از این معرفی شده بود، عرضه کرد.

3. شکل نادرست نگارش: گوشی هوشمندی که خریده اید را .... شکل درست نگارش: گوشی هوشمندی را که خریده اید ...

شیوه نوشتار اسامی بازی‌ها، استودیوها، کمپانی‌ها و اشخاص در برچسب و متن

 

۱-اسامی بازی‌ها:

از این به بعد برای زدن تگ یک بازی، اسمی رو وارد می‌کنید که در ویکیپدیا رسمی اون بازی ثبت شده. مثال: خیلی‌ها بازی متال گیر رو توی تگ‌ها به چند صورت می‌نویسن: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain MGSV: Phantom Pain یا هر چی! الان تو قسمت برچسب متال گیر بنویسید چندین و چند مدل میاره که این باعث سردرگمی میشه. چاره همونطور که گفتم اسم رسمی بازی از روی صفحه ویکیپدیا هست. توی سرچ گوگل عبارت Metal Gear Solid V Wikipedia رو وارد کنید، نتیجه رو براتون میاره و اسمی که اونجا برای بازی زده رو در قسمت برچسب بزنید. قابل ذکره که همین اسم، نام رسمی بازی در هر جای زومجی میشه. تیتر، متن یا هر جایی باید اسم رسمی بازی رو بگید.

۲- اسامی استودیو‌ها و کمپانی‌ها:

اسامی‌ استودیوها و کمپانی‌ها هم روالی مثل اسامی بازی‌ها داره. اما چند نکته رو باید لحاظ کنید: - تو قسمت برچسب‌ها، باید همون اسمی رو وارد کنید که در ویکیپدیا رسمی اون کمپانی یا استودیو قرار داره. اگر مثال الکترونیک آرتز در ویکیپدیا Electronic Arts نوشته شده. پس همین باید در برچسب وارد بشه. مواردی مثل EA، EA Games یا از این قبیل مجاز نیست. - یک مشکل و سردرگمی عدیده‌ای که هممون داریم، شیوه نوشتن اسم استودیوها و شرکت‌ها در داخل متن هست. مثلا ما استودیو Evolution Studios رو داریم. توی متن خیلی‌ها مینویسن ایوولوشن استودیوز، این اشتباهه و مجاز نیست. تو این موارد فقط اسم استودیو رو باید بنویسید. مثال‌هایی برای موارد صحیح: Evolution Studios: ایوولوشن | استودیو ایوولوشن Sucker Punch Productions: ساکر پانچ | استودیو ساکر پانچ Supermassive Games: سوپرمسیو | استودیو سوپرمسیو Remedy Entertainment: رمدی| استودیو رمدی - مواردی هم داریم در مورد شرکت‌های ناشر که اون هم دوستان به چندین و چند شکل مختلف می‌نویسن. از اونجایی که نمیشه الگوریتم خاصی برای همشون در آورد، موارد رو لیست می‌کنیم و تو بخش راهنمای استفاده از زوم‌جی مخصوص تیم تحریریه اضافه می‌کنیم تا نویسنده‌ها هر موقع شک و تردیدی داشتن از اونجا مشاهده کنن. مثال‌های صحیح: Sony Computer Entertainment: بخش سرگرمی‌های کامپیوتری سونی Microsoft Studios: استودیو‌های مایکروسافت Warner Bros. Interactive Entertainment: بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت وارنر Rockstar Games: راک‌استار

۳- اسامی اشخاص:

اسامی اشخاص هم یکی از مشکلاتی هست که عمدتا دچارش می‌شیم. تلفظ صحیح اسامی و برگردانش به زبان فارسی عمدتا با مشکل مواجه می‌شه و نویسنده‌ها بیشترشون به صورت نا هماهنگ اسامی رو وارد می‌کنن. برای این مورد چند راه حل وجود داره. - ویکیپدیا: بسیاری از اشخاص مطرح در ویکیپدیا دارن و زبان فارسی هم اونجا قرار داره. نه به طور صد درصد، اما بیشتر این برگردان‌های فارسی صحیحه. ترجیحا اگر نسبت به نوشتن اسم شخصی به فارسی شک داشتید، به سراع این مورد برید. - سرچ گوگل: اسم شخص رو در گوگل به همون شکلی که شک دارید سرچ کنید، عمدتا صحیح اسم رو خود گوگل بهتون میگه. - سایت‌های دیگر: سایت‌های مطرح رو ببینید. توی همون گوگل سرچ کنید و ببینید چه سایت‌هایی اسم اون شخص رو نوشتن. معمولا سایت‌های مطرح به صورت یک‌سان و هماهنگ نام‌هارو به کار بردن اما باز هم به این مورد نمیشه اعتماد کرد. خودتون می‌دونید چرا، همه که زومجی نیستن ;) - از خودمون سوال کنید!: بله از ما سوال کنید تا تلفظ و نوشتار صحیح نام مورد نظر رو به شما بگیم. ما این موارد رو هم در بخش راهنمای استفاده از زوم‌جی مخصوص تیم تحریریه اضافه می‌کنیم تا همیشه بمونه و اگر باز شک داشتید اونجا پیدا کنید..

راهنمای بخش چارت هفتگی بریتانیا

چارت هفتگی بازی‌ها مثل باکس آفیس اهمیت زیادی برای ما باید داشته باشه. ما باید این مطلب رو تمام و کمال و پر جزئیات منتشر کنیم تا خواننده متوجه بشه ما صرفا چهارتا آمار ساده نمی‌دیم. کسی که چارت رو می‌نویسه باید نکات زیر رو رعایت کنه: ۱- تیتر بسیار پر اهمیته و باید جنجالی و مهیج باشه. بعد از عبارت «جدول هفتگی فروش بازی بریتانیا:» عبارت مورد نظر رو می‌نویسید. ۲- بازی‌های جدیدی که این هفته عرضه شدن و توی چارت سی تای اول وارد شدن رو بعد از جدول، مثل نمونه‌ی باکس آفیس فیلم‌ها یه معرفی دویست کلمه‌ای می‌نویسید. ۳- فعل و انفعالات مهم جدول باید توی مطلب گفته بشه و اگر با ذکر دلیل باشه خیلی خوب میشه. (ترجیحا مطلب آب‌بندی نشه!) ۴- در زیر کد جدول بازی‌های هفتگی هست که باید بر اساس همین جدول محتوا رو درست کنید. این رو توی بخش متن کپی کنید تا توی دیداری بیاد:

<table style="height: 362px;" width="744">
<tbody>
<tr>
<td style="width: 20px; height: 50px; background-color: #f26547; border-color: #f26547; text-align: center;">
<h6><strong><span style="color: #ffffff;">رتبه‌ی فعلی</span></strong></h6>
</td>
<td style="width: 20px; height: 50px; background-color: #f26547; border-color: #f26547; text-align: center;">
<h6><strong><span style="color: #ffffff;">رتبه‌ی قبلی</span></strong></h6>
</td>
<td style="width: 50px; height: 70px; background-color: #f26547; border-color: #f26547; text-align: center;">
<h6><strong><span style="color: #ffffff;">نام بازی</span></strong></h6>
</td>
<td style="width: 50px; height: 70px; background-color: #f26547; border-color: #f26547; text-align: center;">
<h6><strong><span style="color: #ffffff;">نکته‌ی قابل ذکر</span></strong></h6>
</td>
</tr>
<tr style="background-color: #f3f3fb; border-color: #f3f3fb;">
<td style="width: 20px; height: 50px; background-color: #f3f3fb; border-color: #f3f3fb; text-align: center;">
<h4><strong> ۱</strong></h4>
</td>
<td style="width: 20px; height: 50px; text-align: center;">۱</td>
<td style="text-align: center;">
<h5><strong>Batman: Arkham Knight</strong></h5>
</td>
<td style="text-align: center;">صدرنشینی برای دومین هفته‌ی متوالی، ۷۴ درصد کاهش در میزان فروش</td>
</tr>
<tr style="background-color: #e3e3e3; border-color: #e3e3e3;">
<td style="width: 20px; height: 50px; background-color: #e3e3e3; border-color: #e3e3e3; text-align: center;">
<h4><strong> ۲</strong></h4>
</td>
<td style="width: 20px; height: 50px; text-align: center;">۲</td>
<td style="text-align: center;">
<h5><strong>Lego Jurassic World</strong></h5>
</td>
<td style="text-align: center;">حفظ مکان دوم، ۱۱ درصد کاهش در میزان فروش</td>
</tr>
<tr style="border-color: #f3f3fb; background-color: #f3f3fb;">
<td style="width: 20px; height: 50px; background-color: #f3f3fb; border-color: #f3f3fb; text-align: center;">
<h4><strong> ۳</strong></h4>
</td>
<td style="width: 20px; height: 50px; text-align: center;">۳</td>
<td style="text-align: center;">
<h5><strong>The Elder Scrolls Online</strong></h5>
</td>
<td style="text-align: center;">-</td>
</tr>
<tr style="border-color: #e3e3e3; background-color: #e3e3e3;">
<td style="width: 20px; height: 50px; background-color: #e3e3e3; border-color: #e3e3e3; text-align: center;">
<h4><strong> ۴</strong></h4>
</td>
<td style="width: 20px; height: 50px; text-align: center;">۵ <span style="color: #008000;">↑</span></td>
<td style="text-align: center;">
<h5><strong>The Witcher 3: Wild Hunt</strong></h5>
</td>
<td style="text-align: center;">-</td>
</tr>
<tr style="border-color: #f3f3fb; background-color: #f3f3fb;">
<td style="width: 20px; height: 50px; background-color: #f3f3fb; border-color: #f3f3fb; text-align: center;">
<h4><strong> ۵</strong></h4>
</td>
<td style="width: 20px; height: 50px; text-align: center;">۶ <span style="color: #008000;">↑</span></td>
<td style="text-align: center;">
<h5><strong>Grand Theft Auto V
</strong></h5>
</td>
<td style="text-align: center;">-</td>
</tr>
<tr style="border-color: #e3e3e3; background-color: #e3e3e3;">
<td style="width: 20px; height: 50px; background-color: #e3e3e3; border-color: #e3e3e3; text-align: center;">
<h4><strong> ۶</strong></h4>
</td>
<td style="width: 20px; height: 50px; text-align: center;">۴ <span style="color: #ff0000;">↓</span></td>
<td style="text-align: center;">
<h5><strong>Yoshi's Woolly World</strong></h5>
</td>
<td style="text-align: center;">-</td>
</tr>
<tr style="border-color: #f3f3fb; background-color: #f3f3fb;">
<td style="width: 20px; height: 50px; background-color: #f3f3fb; border-color: #f3f3fb; text-align: center;">
<h4><strong> ۷</strong></h4>
</td>
<td style="width: 20px; height: 50px; text-align: center;">۱۱ <span style="color: #008000;">↑</span></td>
<td style="text-align: center;">
<h5><strong>Minecraft: Xbox Edition</strong></h5>
</td>
<td style="text-align: center;">صعود چهارپله‌ای در جدول</td>
</tr>
<tr style="border-color: #e3e3e3; background-color: #e3e3e3;">
<td style="width: 20px; height: 50px; background-color: #e3e3e3; border-color: #e3e3e3; text-align: center;">
<h4><strong> ۸</strong></h4>
</td>
<td style="width: 20px; height: 50px; text-align: center;">۸</td>
<td style="text-align: center;">
<h5><strong>FIFA 15</strong></h5>
</td>
<td style="text-align: center;">-</td>
</tr>
<tr style="border-color: #f3f3fb; background-color: #f3f3fb;">
<td style="width: 20px; height: 50px; background-color: #f3f3fb; border-color: #f3f3fb; text-align: center;">
<h4><strong> ۹</strong></h4>
</td>
<td style="width: 20px; height: 50px; text-align: center;">۷ <span style="color: #ff0000;">↓</span></td>
<td style="text-align: center;">
<h5><strong>Call of Duty: Advanced Warfare</strong></h5>
</td>
<td style="text-align: center;">-</td>
</tr>
<tr style="border-color: #e3e3e3; background-color: #e3e3e3;">
<td style="width: 20px; height: 50px; background-color: #e3e3e3; border-color: #e3e3e3; text-align: center;">
<h4><strong> ۱۰</strong></h4>
</td>
<td style="width: 20px; height: 50px; text-align: center;">۱۲ <span style="color: #008000;">↑</span></td>
<td style="text-align: center;">
<h5><strong>Minecraft: PlayStation Edition</strong></h5>
</td>
<td style="text-align: center;">-</td>
</tr>
</tbody>
</table>

 

مقاله های مرتبط

کاراکتر باقی مانده