نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۵

ناتی داگ ایده های بسیار جالبی برای Uncharted 4 دارد

ناتی‌داگ که یکی از استودیوهای اصلی سونی است، ایده‌های جالبی برای Uncharted 4: A Thief's End در نظر دارد.
براساس مصاحبه‌ای که اخیرا با بروس استرالی یکی از کارگردان‌های این بازی صورت گرفته است، وی از روند روبه رشد توسعه‌ی بازی ابراز رضایت فراوانی داشته است. استرالی در این مصاحبه، در مورد روند ساخت بازی توضیحات جالبی داد که نشان می‌دهد همه چیز در استودیو ناتی‌داگ به خوبی پیش می‌رود.
ما هنوز در حال پیدا کردن راه خود در بازی هستیم و با این حال، من به مسیری که تیم ما در توسعه‌ی آنچارتد ۴ به سویش می‌رود اطمینان دارم. به شما می‌توانم بگویم که ما ایده‌های بسیار جالبی را برای این بازی داریم و من نیز برای نشان دادن آن‌ها به شما هیجان زده هستم. در حال حاضر تنها همین چیزها را می توانم بگویم، اما همه چیز فوق العاده عالی خواهد شد. وقتی که من هیجان‌زده هستم، شما هم باید هیجان‌زده باشید. ناتی داگ پیشینه‌ی درخشانی دارد و ما نیز از شما می‌خواهیم که به ما اعتماد کنید، همه چیز فوق العاده عالی خواهد شد.
متاسفانه استارلی توضیح نداده است که این ایده‌های جالب میتواند چه چیزهایی باشد. Uncharted 4: A Thief's End قرار است در سال 2015 منتشر شود، اما طرفداران امیدوار هستند که در رویداد Playstation Experience تریلری جدید از این بازی منتشر شود. در طول ماه‌های گذشته، استودیوی ناتی‌داگ اعلام کرد که به زودی اطلاعات جدیدی را از آنچارتد 4 منتشر می کند. Uncharted 4: A Thief's End اولین بار در دسامبر 2013 معرفی شد. در E3 2014 تریلری که مستقیما از داخل بازی ضبط شده بود از این عنوان منتشر شد که با کیفیت بالای خود، توجه همه را جلب کرد. ناتی‌داگ قصد دارد این بازی را با رزولیشن 1080P و 60 فریم بر روی پلی‌استیشن 4 اجرا کند. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده