نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۷

بازی Far Cry 4 با رزولوشن 1080p بر روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اجرا می‌شود

کمپانی فرانسوی Ubisoft در طول روزهای اخیر تایید کرد که بازی Far Cry 4، با رزولوشن 1080p بر روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اجرا خواهد شد.
پس از این اعلامیه، Alex Hutchinson کارگردان این بازی در حساب شخصی خود اعلام کرد که اگر تفاوتی در رزولوشن این دو نسخه وجود داشته باشد، به طور نامحسوس است و بازیکن قادر به تشخیص این مورد نخواهد بود. زمانی که یکی از طرفداران از Hutchinson در رابطه با تفاوت پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عنوان فار کرای 4 پرسید، ایشان در پاسخ به این شخص توضیح داده‌اند که:
نظر من این است که تفاوت چندانی میان دو نسخه وجود ندارد، با این حال برخی از طرفداران هستند که می‌گویند برگ‌های درخت‌ها در آن کنسول بیشتر از کنسول دیگری است. بنابراین بهتر است بگوییم هیچ تفاوتی وجود ندارد.
پس از آن یکی دیگر از طرفداران پرسیده است که چرا Ubisoft رزولیشن بازی را پایین نمی‌آورد و فریم ریت بازی را بالاتر نمی‌برد، در پاسخ به این سوال الکس هاچینسون گفته است که:
اگر این کار را انجام می‌دادیم، برخی‌ها نسبت به پایین بودن رزولیشن بازی شکایت می‌کردند.
پس از پایان یافتن این پرسش و پاسخ‌ها، وبسایت Gamespot با Ubisoft تماس گرفته و در رابطه با عملکرد گرافیکی Far Cry 4 از آن‌ها سوالاتی پرسیده است. سخنگوی این کمپانی در پاسخ به عملکرد گرافیکی فار کرای 4 اذعان داشته است که:
در حالی که بیش از یک ماه به عرضه‌ی بازی Far Cry 4 باقی مانده است، تیم ما تلاش می‌کند تجربه‌ی مفید بازیکنان از گیم پلی بازی را به نهایت برساند. در حال حاضر ما رزولیشن بازی را انتخاب نکرده ایم، اما همان‌طور که Alex گفت هدف ما بر روی تمامی پلتفرم‌ها رزولیشن 1080P است.
Far Cry 4 در حال حاضر برای پلتفرم‌های PC, Ps3, Ps4, Xbox 360 و Xbox One در دست تولید می‌باشد و در تاریخ 18 نوامبر برای این پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده