نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۵

آیتم‌های انحصاری برای کسانی که بازی GTA V خود را به نسخه‌های نسل بعدی ارتقا دهند معرفی شد

شرکت نام آشنای Rockstar، در خبری اعلام کرده است کسانی که بازی GTA V خود را از کنسول‌های نسل قبلی به پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ارتقا دهند، آیتم‌های انحصاری‌ دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این خبر، راک‌استاراز محتویات این آیتم‌های انحصاری رونمایی کرده است که می‌توانید لیست تمام آن‌ها را در زیر مشاهده کنید. مراحل و جوایز جدید: با ارتقا دادن بازی خود به نسخه‌های نسل بعدی در سراسر دنیای‌ بازی با ماموریت‌ها و چالش‌های جدید رو به رو می‌شوید. با انجام دادن این چالش‌ها، می‌توانید وسایل نقلیه‌ی جدیدی را باز کنید و از آنها استفاده کنید. ماموریت جدیدی با نام Duke O’Death: زمانی که در بازی به منطقه‌ی مشخص شده برسید، با یک دردسر بزرگ مواجه خواهید شد. در این ماموریت با یک ماجرای عجیب و غریب رو به رو می‌شوید و در انتها جوایز ویژه‌ای را دریافت خواهید کرد.

راز قتل: با کاراکتر مایکل سراغ پرونده‌ی قتل مرموزی بروید. با کنار هم گذاشتن مدارک، دو فیلتر جدید به شکل فیلم‌های نوآر برای شما باز خواهد شد. از این فیلترها می‌توانید در بخش داستانی و عکس گرفتن در دنیای بزرگ بازی استفاده کنید. دو اسلحه‌ی جدید با نام Rail Gun و Hatchet: با اسلحه‌ی قدرتمند Rail Gun دشمنان خود را به سرعت و با نهایت بی‌رحمی از بین ببرید. Hatchet یک تکنولوژی نظامی جدید است که با آن می‌توانید به انجام چالش‌های جدید بپردازید. زمانی که با این وسیله به سطح آب‌ها می‌روید، با سلاح نزدیک آن دشمنان خود را به بی‌رحمانه‌ترین شکل ممکن از بین ببرید.

چالش‌های جدید در بخش عکاسی از زندگی حیوانات: در مناطق لس سانتوس و بلین کانتری، حیوانات جدیدی وجود دارد. گروه LS Tourist به سندهای جدیدی نیاز دارد و شما با شخصیت فرانکلین در سراسر نقشه‌ی بازی به عکس گرفتن از گونه‌های مختلف حیوانی مشغول می‌شوید. سهام جدید برای برنده شدن در مسابقات رانندگی: با برنده شدن در مسابقات رانندگی، سهام جدیدی را ببرید و از آنها برای شخصی سازی ماشین‌های خود استفاده کنید. لباسی به شکل میمون: هنرمندی ناشناس در سراسر نقشه‌ی بازی در حال کشیدن آثار خود بر روی دیوار شهر است. با عکس گرفتن و دنبال کردن طرح‌های او، لباس جدیدی را که شکل میمون است برای خود بازی کنید. وسایل نقلیه‌ی جدید و بیشتر: با Cheval Marshall که یک ماشین جدید است، از سد هر چیزی که بر سر راه شما قرار می‌گیرد عبور کنید. با Xero Gas که یک هلی‌کوپتر جدید است،با سرعت بیشتر بر فراز آسمان‌ها پرواز کنید. راک استار در توضیحات بیشتر خود در رابطه با این آیتم‌ها اذعان کرده است:

برای تمامی بازیکنان ماموریت‌های جدیدی در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با جست و جو در دنیای GTA، یک سری ماشین‌های کلاسیک قدیمی را از نسخه‌های قبلی GTA پیدا کنید و از آنها در بازی استفاده کنید. ما غافلگیری‌های بیشتری را برای شما برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در زمان منتشر شدن بازی با آن‌ها رو به رو خواهید شد. همان‌طور که در گذشته اعلام شد، بازیکنان GTA Online می‌توانند تمامی دستاوردهای خود را از نسخه‌های نسل قبلی به پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی انتقال دهند. کسانی که بازی را پیش خرید کرده باشند، مبلغ نیم میلیون دلار در بخش داستانی و نیم میلیون دلار در بخش آنلاین به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

نسخه‌های نسل بعدی بازی GTA V در تاریخ 18 نوامبر برای دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی نیز در ماه ژانویه‌ی 2015 عرضه خواهد شد. [connect title="GTA Online" icon="acrobat"] منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده