نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۸

سونی به کسانی که نسخه‌ی کامل DriveClub را خریداری کرده‌اند DLC رایگان هدیه می‌دهد

پس از بروز مشکلات فراوان پس از عرضه‌ی بازی DriveClub، استودیو Evolution با مغذرت خواهی از خریداران این بازی، اعلام کرد تعدادی از محتواهای اضافه بازی را که قرار بود به صورت پولی عرضه شوند، رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند.
استودیوی Evolution، در صفحه‌ی فیس بوک بازی اعلام کرده است به سختی در حال کار برای برطرف کردن تمام مشکلات سرورهای بازی DriveClub است.
ما می‌دانیم در برابر مشکلات DriveClub صبور بودید و حتی در برخی نقاط خسته شدید، برای نشان دادن حمایت ما از شما در این روزهای سخت، DLC ماه نوامبر را به کسانی که نسخه‌ی کامل بازی را خریداری کرده‌اند به صورت رایگان هدیه می‌دهیم.
این DLC دارای چند پک جدید، پنج ماشین جدید، 22 تور جدید و 10 تروفی به همراه 10 آیتم برای بخش آنلاین و آفلاین بازی خواهد بود. سونی همچنین محتویات Season Pass بازی را هم برای تحویل دادن چهار محتوای اضافی که قرار بود در اختیار این خریداران قرار دهد را تمدید کرده است. حتی با وجود این DLC رایگان، Season Pass بازی دارای 38 ماشین جدید، 176 تور جدید و 80 آیتم جدید خواهد بود. به روز رسانی جدید بازی که به زودی منتشر خواهد شد، قابلیت Photo Mode، گزینه‌ای برای منوی کلاب‌ها برای دیدن محتویات آن و مشکلات تکنیکی بازی اعم از سرورها را برطرف خواهد کرد. این آپدیت همچنین مسیرهای جدیدی که در ماه سپتامبر از آن‌ها رونمایی شد را به صورت رایگان به بازی اضافه خواهد کرد. این مسیرها شامل هند- Yedepalli، اسکاتلند- Wester Ross و شیلی- Los Pelambres خواهد بود. DLC رایگان بازی DriveClub در تاریخ 25 نوامبر (چهار آذر) منتشر خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده