نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۶

ادعای یک شاهد عینی: بازی Uncharted 4: A Thief's End شباهت زیادی به واقعیت دارد

در طی هفته‌های اخیر فیلمی توسط طرفداران بازی Uncharted ساخته شد و این فیلم توجه ناتی‌داگ را به خود جلب کرد.
به همین دلیل، استودیوی ناتی داگ خالق این مجموعه و بازی Uncharted 4: A Thief's End از مارتین سوفیدال (Sofiedal) خالق این فیلم برای حضور در استودیو دعوت به عمل آورد. در نتیجه، به نظر می‌رسد سوفیدال توانسته بخش‌هایی از بازی Uncharted 4: A Thief's End که یکی از مورد انتظارترین عناوین پلی‌استیشن 4 است را از نزدیک مشاهده کند. وی در رابطه با تجربه‌ی خود در این رابطه گفته است:
چیزهایی شگفت انگیزی را از بازی دیدم. از آن‌ها می‌توان به یک صحنه‌ی اکشن هیجان‌انگیز و گرافیک فوق العاده بالای بازی و کاراکترها اشاره کرد. دیدن شخصیت «سالی» مثل یک کاراکتر زنده برایم ترسناک بود! علاوه بر این، صحنه‌هایی از شروع بازی را هم دیدم، ناتی داگ هنوز در حال تولید این بخش است، اما همین حالا هم فوق العاده زیبا به نظر می‌رسید. پیشرفت گرافیکی بازی را می‌توان شگفت‌انگیز توصیف کرد.
سوفیدال صحبت‌هایی را هم در رابطه با گرافیک فوق‌العاده بالای بازی انجام داد:
ناتی داگ نمونه‌های آزمایشی را از ناتان دریک که در حال رد شدن از میان علف‌های بلند بود نشان من داد. تمام شاخه‌ها و علف‌ها به حرکات ناتان دریک و باد عکس‌العمل نشان می‌دادند. چیزهایی که دیدم دیوانه‌کننده بود، تا به حال مثل آن‌ها را ندیده بودم.
این گونه خبرها را باید به عنوان شایعه در نظر گرفت، اما Uncharted 4: A Thief's End توسط سازندگانی که The Last Of Us را بر روی پلی‌استیشن 3 آوردند تولید شده است. بنابراین شنیدن و یا حتی دیدن این‌گونه موارد در بازی جدید آن‌ها بر روی کنسول نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 غیر ممکن نیست. منبع: Pushsquare


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده