نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۳

در هر صحنه از Assassin’s Creed: Unity حدود 10 هزار NPC وجود دارد

Assassin’s Creed: Unity، اولین نسخه‌ی کاملا نسل بعدی از این سری بازی است و همان‌طور که Ubisoft در گذشته اعلام کرد، از نظر بصری زیباترین نسخه‌ی این سری هم است.
جزئیات گرافیکی در این بازی بیداد می‌کند و در یک صحنه احتمال حضور 10 هزار NPC با هوش مصنوعی کامل وجود دارد. شلوغ بودن جمعیت که یکی از ارکان قدیمی این سری است به Assassin’s Creed: Unity بازگشته است. یوبی‌سافت، قصد دارد حرکت NPC های بازی داینامیک‌تر، واقعی‌تر و بهتر از گذشته باشد. الکس آمانسیو (Alex Amancio)، کارگردان این بازی در این رابطه گفته است:
ما از تمام قدرت پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان برای نشان دادن جمعیت و شلوغ بودن بازی استفاده کردیم.
در نسخه‌های قبلی این بازی در هر صحنه دویست NPC وجود داشت. Unity، در اکثر اوقات دارای 5 هزار NPC و در برخی مواقع دارای 10 هزار NPC در یک صحنه است:
تمام NPC ها واقعی و با هوش مصنوعی زنده هستند. شما می‌توانید با تمام آن‌ها ارتباط برقرار کنید. NPC های بازی مثل آن‌هایی که در عناوین ریسینگ مشاهده کردید نیستند.
آمانسیو گفته است ساخت Unity بر روی کنسول‌های نسل قبلی امکان پذیر نبوده است. این نسخه دارای سیستم نور پردازی جدید، تکسچرهای بهتر و نبود هیچ گونه صفحه‌ی بارگذاری در میان مناطق مختلف است. Assassin’s Creed: Unity هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده