// شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۱

Necropolis بازی جدید سازندگان Shadowrun Returns

به تازگی استودیو Harebrained Schemes که سابقه ساخت عنوان Shadowrun Returns را در کارنامه دارد، از بازی جدید خود که قرار است یک اکشن سوم شخص باشد، رونمایی کرد.
با زومجی همراه باشید. این بازی که Necropolis نام دارد، طبق گفته سازندگان، در سال 2016 برای PC ،Mac ،Linux و کنسول‌ها منتشر می‌شود. برخلاف Shadowrun Returns که از سیستم مبارزات نوبتی بهره می‌برد، در Necropolis مبارزات کاملا Real-Time هستند. طبق اظهارات تیم سازنده، این بازی یک اکشن سوم شخص معمولی نیست که بدون فکر فقط دکمه فشار دهید. در طول بازی سیاه‌چال‌های متعددی ساخته می‌شود که امکان گشت و گذار چند‌باره در آن‌ها حتی در میانه بازی فراهم است. در بازی انواع مختلف و متنوعی از هیولاها وجود دارد. هر‌یک از دشمنان شما در طول بازی عقاید و وابستگی‌های نژادی منحصر به خود را دارند که همین موضوع باعث می‌شود تا شما در طول بازی شاهد درگیری بین آن‌ها نیز باشید. داستان بازی درباره‌ی زندانی شدن کاراکتر اصلی در یک دنیای مرموز توسط یک جادوگر شیطانی (با هوش مصنوعی) است. سازندگان در مورد این دنیا به این جمله اشاره دارند:
این دنیا از داخل، خیلی خیلی بزرگتر از چیزی‌ست که از بیرون دیده می‌شود.
در ادامه می‌توانید آرت ورک‌هایی از بازی را مشاهده کنید که توسط HareBrained Schemes منتشر شده است.   necropolis_1   necropolis_2   منبع VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده