نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۸

بازی The Legend of Zelda: Majora’s Mask 3D از سال 2011 در دست تولید است

ایجی آونوما (Eiji Aonuma)، تهیه‌کننده‌ی سری The Legend of Zelda اعلام کرد بازی The Legend of Zelda: Majora’s Mask 3D از سال 2011 و پس از ساخت بازی Ocarina of Time 3D در دست تولید بوده است.
با توجه به پستی که در وبسایت Miiverse درج شده، آونوما توضیح داد تیم آن‌ها پس از ساخت Ocarina of Time 3D، سریعا کار ساخت Majora’s Mask 3D را آغاز کرده‌اند:
در سال 2011 میلادی و پس از منتشر شدن Ocarina of Time 3D، تیم ما سریعا کار ساخت Majora’s Mask 3D را آغاز کردند. ما دوست داشتیم این عنوان را زمانی نشان دهیم که همه متوجه شوند این بازی تنها یک نسخه‌ی بازسازی شده‌ی ساده نیست، بلکه عنوانی است که ارزش صبر کردن دارد. برای ارائه کردن بهترین تجربه از گیم‌پلی بازی، ما کارهای زیادی بر روی آن انجام دادیم، اما سعی کردیم حس خاص این بازی که همه آن را می‌شناسند از بین نرود. در بازی تغییراتی را هم مشاهده خواهید کرد. زمانی که به تاریخ انتشار بازی نزدیک شدیم، توضیحات بیشتری را در رابطه با تغییراتی که در نسخه‌ی 3DS انجام شده است، ارائه خواهیم داد.
نسخه‌ی بازسازی شده ی The Legend of Zelda: Majora’s Mask 3D طی روزهای اخیر به صورت انحصاری برای 3DS معرفی شد. این بازی هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده