// دوشنبه, ۱۹ آبان ۹۳ ساعت ۰۰:۵۰

به مناسبن دهمین سالگرد مجموعه‌ی Killzone، سونی پخش زنده‌ای را با حضور سازندگان این سری برگزار کرد و
به مناسبن دهمین سالگرد مجموعه‌ی Killzone، سونی پخش زنده‌ای را با حضور سازندگان این سری برگزار کرد و به همین دلیل اطلاعات جالبی از این مجموعه و کنسول‌های پلی‌استیشن منتشر شد. متیس دی یانگ (Mathijs de Jonge)، کارگردان Killzone 2 و Killzone 3 در این پخش زنده توضیح داد ساخت Killzone: Mercenary برای پلی‌استیشن ویتا، برای تیم آن‌ها بسیار چالش برانگیز بوده است. دی یانگ توضیح داده قدرت پلی‌استیشن ویتا تقریبا اندازه ی پلی‌استیشن 3 است، و این پلتفرم آن‌چنان قدرتمند است که ساخت بازی AAA برای آن مثل پلی‌استیشن 3 به نیروی کار زیادی احتیاج دارد. در زمان ساخت Killzone: Mercenary، تولید کنندگان استودیوی Guerrilla Cambridge حدود 50 نفر بوده اند و این تعداد نفر، ساخت بازی را برای آن‌ها چالش برانگیز تر از قبل کرده بود. دی یانگ اشاره کرد در سال اول ساخت Killzone: Mercenary، تیم آن‌ها مشغول پورت کردن موتور پلی‌استیشن 3 بر روی پلی‌استیشن ویتا بوده‌اند. پس از انجام این کار، حدود یک سال و نیم تا دو سال مراحل ساخت بازی و تمام کردن این پروژه طول کشید و در نهایت بازی به مرحله‌ی انتشار رسید. منبع: Dualshockers

مقاله های مرتبط

کاراکتر باقی مانده