// چهار شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۱

اضافه شدن پلی‌استیشن 4 به لیست پلتفرم های The Black Glove

سازندگان سابق بازی Bioshock تایید کردند که کنسول پلی‌استیشن 4 نیز به جمع دیگر پلتفرم های این بازی افزوده شد و دارندگان این کنسول می‌توانند بعد از به موفقیت رسیدن کیک استارتر این بازی، منتظر تاریخ عرضه آن باشند.
با زومجی همراه باشید.   جو فیلدر موسس Day for Night Games که متشکل از سازندگان سابق مجموعه Bioshock است، به تازگی اعلام کرده که اولین بازی این استودیو یعنی The Black Glove علاوه بر PC,مک و لینوکس، برای پلی‌استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد.
ما همیشه دوست داشتیم و به فکر این بودیم تا The Black Glove را برای کنسول‌ها عرضه کنیم و الان می توانیم به طور قاطع بگوییم که این اتفاق رخ خواهد داد.
او در پاسخ به این سوال که چرا کنسول‌های دیگری چون ایکس‌باکس وان یا Wii U انتخاب نشدند گفت :
تنها چیزی که ما برای این تصمیم نیاز داشتیم، بازخورد طرفداران بود. این طرفداران بودند که ما را برای گرفتن این تصمیم، مصمم کردند. طرفداران و حامیان‌ما جزئی از تیم ما هستند. وقتی چیزی برایشان مهم باشد و آن را از ما بخواهند، ما آسمان و زمین را برای فراهم کردن آن، زیر و رو می کنیم.
او در مورد Project Morpheus کنسول PS4 نیز اظهاراتی داشت:
این پروژه بسیار جذاب است. The Black Glove دارای مکانهای منحصر به فردی‌ است که توسط افراد با تجربه و خلاقی که سابقا بازی‌های بسیار خوبی مانند بایوشاک را عرضه کردند، طراحی و ساخته شده است. حال این مکان‌ها را در واقعیت مجازی تصور کنید. این پروژه برای ما شگفت‌انگیز است.
چندی پیش بود که تایید شد Charles Soule نویسنده کمیک بوک‌هایی چون Swamp Thing ،به تیم نویسندگان بازی اضافه شده است. Day for Night Games می‌خواهد این دفعه با افزودن پلی‌استیشن 4 به پلتفرم‌های مقصد و Charles Soule به تیم نویسندگی بازی، کیک استارتر The Black Glove را بر خلاف آخرین پروژه آنها برای کیک استارتر یعنی The Flame in The Flood که به حد نصاب نرسید، با موفقیت به پایان برساند. در حال حاضر برای این بازی 117 هزار دلار از 550هزار دلار مورد نظر تیم سازنده بازی جمع آوری شده است و باید منتظر ماند و دید که در این دو هفته باقی مانده ساخت بازی قطعی می‌شود یا خیر.
ما تمام سعی‌مان را می کنیم که The Black Glove کیک استارتر خود را با موفقیت به پایان برساند و بعد از آن است که یک راه طولانی دیگری پیش روی خود داریم. از کسانی که منتظر تجربه بازی‌ما و یا طرفدار این نوع پروژه‌ها هستند، می‌خواهم که حتما صفحه کیک استارتر بازی را بررسی کنند که در حال حاضر اصلی‌ترین راه حمایت از ما و این پروژه است.
این کیک استارتر تا هفتمین روز ماه نوامبر ادامه دارد و Fielder امید زیادی دارد تا "بازی رویایی" و خاصشان را بتواند به سرانجام برساند.   Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده