// سه شنبه, ۶ آبان ۹۳ ساعت ۱۸:۰۴

استودیوی Ubisoft Montreal قرار است در روند تولید بازی Rainbow Six Siege از سربازهای واقعی و نیروهای
استودیوی Ubisoft Montreal قرار است در روند تولید بازی Rainbow Six Siege از سربازهای واقعی و نیروهای ویژه استفاده کند. کمپانی Ubisoft، در وبلاگ رسمی خود اذعان داشته است که از ماموران کمپانی GIGN برای اجرا کردن تکنیک‌های آزادی گروگان و استفاده از آن در داخل بازی، دعوت به عمل آورده‌اند. Ubisoft در توضیحات دقیق‌تر خود اعلام کرد:
"در حالی که بسیاری از اعضای تیم ما، تبحر خاصی در ساخت بازی‌های تیراندازی اول‌ شخص دارند، اما نهایتا آنها گیمر هستند و مشاوره‌ای که از سوی افراد خبره و حرفه‌ای نظامی می‌تواند به آنها شود، کمک می‌کند که ما کار خود را به درستی انجام بدهیم. ما از آن‌ها سوال‌های بسیار زیادی پرسیدیم و بازخوردهای مفیدی دریافت کردیم. برای مثال در بخشی از این آموزش‌ها، ما یاد گرفتیم که نجات شهروندان بر نجات هم‌تیمی خود اولویت دارد. این یک تصمیم بسیار بزرگ در زندگی انسان‌ها می‌باشد و ما نیز قصد داریم این تصمیمات را در بازی شبیه‌سازی کنیم."
GIGN یک سازمان ویژه‌ی فرانسوی است که تخصص آنها، مبارزه با گروگان‌گیری است. سربازان ویژه‌ی GIGN در بازی‌های دیگری نیز به مانند Counter- Strike, Socom و Call Of Duty به شبیه سازی حرکات واقعی کمک کرده‌اند. در حالت نجات دادن گروگان‌ها در بازی Rainbow Six Siege، تیمی باید گروگان را در یکی از ساختمان‌ها نگهداری کند، و تیم دیگر باید محل قرار داشتن این گروگان را پیدا کند و در زمان داده شده آن‌ها را نجات دهد. Chris Lee طراح این بازی عقیده دارد که صدمه دیدن گروگان‌ها، بازیکنان را مجاب می‌کند که برای حرکات خود در بازی برنامه‌ریزی درستی انجام دهند.
"زمانی که شما می‌خواهید به محیطی که گروگان در آن قرار دارد، وارد شوید، باید احتیاط کنید. نمی‌توانید در جایی که گروگان قرار دارد بدون هیچ نقشه و برنامه‌ای نارنجک پرتاب کنید. شما همچنین در زمان نشانه‌گیری نیز باید احتیاط لازم را انجام دهید. این کار هیجان لازم در اطراف گروگان را افزایش می دهد و تفاوتی را میان ماموریت‌های دیگر ایجاد می‌کند."
زمانی که شما محل قرار داشتن گروگان را پیدا کردید، یکی از هم تیمی‌های شما باید او را به منطقه‌ی امن برساند. بازیکنی که در حال رساندن گروگان به منطقه‌ی امن است از همه بیشتر آسیب پذیرمی‌شود. این بازیکنان نسبت به بازیکنان دیگر آهسته‌‌تر حرکت می‌کنند و تنها می‌توانند از کلت کمری خود استفاده کنند. Ubisoft عقیده دارد که همکاری تیمی در این بخش به پایان یافتن ماموریت کمک می‌کند.
"این بخش می‌تواند به یکی از هیجان انگیزترین و پراضطراب‌ترین قسمت‌های بازی تبدیل شود."
Rainbow Six Siege که در E3 2014 و در کنفرانس Ubisoft معرفی شد، قرار است در سال 2015 برای پلتفرم های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.
کاراکتر باقی مانده