نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۹

John Riccitiello به عنوان مدیر عامل جدید Unity انتخاب شد

موتور بازی‌سازی یونیتی، یکی از معروف‌ترین موتورهای بازی‌سازی دنیا است که به سبب سهولت کارایی، در میان بازی‌سازان مستقل از محبوبیت زیادی برخوردار است.

شرکت یونیتی برای پیشبرد هرچه بهتر اهداف خود، مدیر عامل سابق شرکت بزرگ بازی‌سازی EA Games را به عنوان سکان‌دار جدید کمپانی خود، منصوب کرده است. کمپانی یونیتی به تازگی طی اطلاعیه‌ای، رسما اعلام کرد برای پیشبرد هرچه بهتر اهداف بلند مدت برنامه‌ریزی شده در این کمپانی، John Riccitiello را به جای David Helgason که موسس این شرکت نیز بوده است، در سمت مدیرعاملی شرکت منصوب کرده است. David Helgason مدیر عامل اسبق شرکت یونیتی در این رابطه اظهار داشت که John Riccitiello توانایی‌های خوبی در پیاده‌سازی استراتژی‌های مدیریتی و ارتباط با بازی‌سازان دارد و این دقیقا کاری است که وی از انجام دادن آن لذت می‌برد. وی در ادامه افزود:

John Riccitiello شرکت ما را در مسیری که بیش از یک دهه در آن موفق بودیم و طی کرده‌ایم، راهنمایی خواهد کرد. وی با شرکت‌ها و پروژه‌های مهمی مانند Ocolus همکاری داشته است و آن‌ها را به شکلی صحیح رهبری کرده است. Riccitiello به سبب خدمات بزرگش یک چهره‌ی محبوب میان بازی‌سازان مستقل و افراد برجسته‌ی صنعت بازی‌سازی به شمار می‌رود. «جان» با دیدگاه و استراتژی ما موافق است که این می‌تواند نشان‌دهنده‌ی تمرکز ما از این پس بر ارائه‌ی سرویس‌ها و تکنولوژی‌های برتر باشد. ما مایل هستیم همه‌ به بهترین ابزارها و فرصت‌ها در این صنعت دسترسی داشته باشند و برای محقق ساختن این هدف، مناسب‌ترین عملکرد خود را اجرایی خواهیم کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده