@اخرین بازمانده از این زمین نفرین شده آره متاسفانه مشکل بزرگ این بازی همینه که بعد از اینکه کالکشن رو کامل میکنی، دیگه انگیزهای برای دوباره بازی کردن نداری. البته که باید در نظر بگیریم این بازی زیر پنج دلار قیمت داره و به نسبت قیمتش، حتی محتوای بیشتری هم داره بهمون میده. مثلاً منی که صد و سیزده ساعت بازیش کردم نمیتونم غر بزنم دیگه :دی
@Red hood من خودم خیلی از این حجم فانتزی شدن بازی خوشم نیومد. و کاراکترهام با اینکه قابلیتهاشون بامزهان، ولی به نظرم بهشدت OP میان. اما حدس میزنم یه کارایی برای بالانس این قضیه کرده باشن.یه چیزایی هم توی تریلر به چشمم خورد. ایندفعه انگار هر ماموریت رو که تموم میکنی، بازی بهت ریوارد هم میده. اینجا پاداش مرحله soul energy بود. حالا از اون طرف انگار توی دنیای بازی یه چیزی داریم به اسم soul magic که کاراکترها برای قدرتهای جادوییشون از اون استفاده میکنن. حالا اینا چه ربطی به هم دارن و اینکه مثلا شاید برای هر بار استفاده از قدرتها باید از این انرژی استفاده کنی رو نمیدونم دیگه.
@Light Yagami "It's pretty obvious when you play Dead Space, to look at it and go, 'Yeah, it's almost like they decided to make Resident Evil 4 in space,' which is exactly what we were doing."
Ben Wanat
بله، در طول تاریخ خیلی از آثار با الهام از همدیگه ساخته میشن، نهتنها ویدیو گیم، بلکه در ادبیات و سینما و تلویزیون هم دیده میشه این داستان. ولی «الهام گرفتن» از یک بازی دوست من، با کپی پیست کردن نود درصد مکانیرمهای یک بازی دیگه مسلماً فرق میکنه. (برخلاف تصور شما این کپیکاری فقط به سیستم لوت و زاویه دوربین هم خلاصه نمیشه، کلِ گیم دیزاین این بازی از رزیدنت چهار میاد!) و فرمودید «جا داره یادآواری کنید که بازی ترسناک بوده»، نیازی به یادآوری نیست، جا داره بنده به شما پیشنهاد کنم یکبار دیگه برنامه رو نگاه کنی، و اینبار درست به صحبتها گوش بدی و بشماری که چندبار، همین شخص بنده به ترس منحصربهفرد این بازی و تفاوتهاش با رزیدنت چهار اشاره کردم! هرچند، چیز تازهای نیست، بعضیها عادت کردن فقط اون چیزی رو بشنون که دوست دارن :)
نظر
@اخرین بازمانده از این زمین نفرین شده
آره متاسفانه مشکل بزرگ این بازی همینه که بعد از اینکه کالکشن رو کامل میکنی، دیگه انگیزهای برای دوباره بازی کردن نداری. البته که باید در نظر بگیریم این بازی زیر پنج دلار قیمت داره و به نسبت قیمتش، حتی محتوای بیشتری هم داره بهمون میده. مثلاً منی که صد و سیزده ساعت بازیش کردم نمیتونم غر بزنم دیگه :دی
نظر
@Kenneth M. Levine .
در جریانم :))
پست
پنجشنبه, ۱۷ فروردین ۰۲, ۲۱:۰۰نظر
@AshkanZ
D :
نظر
@Red hood
من خودم خیلی از این حجم فانتزی شدن بازی خوشم نیومد. و کاراکترهام با اینکه قابلیتهاشون بامزهان، ولی به نظرم بهشدت OP میان. اما حدس میزنم یه کارایی برای بالانس این قضیه کرده باشن.یه چیزایی هم توی تریلر به چشمم خورد. ایندفعه انگار هر ماموریت رو که تموم میکنی، بازی بهت ریوارد هم میده. اینجا پاداش مرحله soul energy بود. حالا از اون طرف انگار توی دنیای بازی یه چیزی داریم به اسم soul magic که کاراکترها برای قدرتهای جادوییشون از اون استفاده میکنن. حالا اینا چه ربطی به هم دارن و اینکه مثلا شاید برای هر بار استفاده از قدرتها باید از این انرژی استفاده کنی رو نمیدونم دیگه.
پست
سه شنبه, ۴ بهمن ۰۱, ۱۷:۳۶نظر
@Light Yagami
"It's pretty obvious when you play Dead Space, to look at it and go, 'Yeah, it's almost like they decided to make Resident Evil 4 in space,' which is exactly what we were doing."
Ben Wanat
بله، در طول تاریخ خیلی از آثار با الهام از همدیگه ساخته میشن، نهتنها ویدیو گیم، بلکه در ادبیات و سینما و تلویزیون هم دیده میشه این داستان. ولی «الهام گرفتن» از یک بازی دوست من، با کپی پیست کردن نود درصد مکانیرمهای یک بازی دیگه مسلماً فرق میکنه. (برخلاف تصور شما این کپیکاری فقط به سیستم لوت و زاویه دوربین هم خلاصه نمیشه، کلِ گیم دیزاین این بازی از رزیدنت چهار میاد!)
و فرمودید «جا داره یادآواری کنید که بازی ترسناک بوده»، نیازی به یادآوری نیست، جا داره بنده به شما پیشنهاد کنم یکبار دیگه برنامه رو نگاه کنی، و اینبار درست به صحبتها گوش بدی و بشماری که چندبار، همین شخص بنده به ترس منحصربهفرد این بازی و تفاوتهاش با رزیدنت چهار اشاره کردم! هرچند، چیز تازهای نیست، بعضیها عادت کردن فقط اون چیزی رو بشنون که دوست دارن :)
پست
شنبه, ۱۲ شهریور ۰۱, ۲۱:۰۱پست
شنبه, ۲۹ مرداد ۰۱, ۲۰:۵۹پست
شنبه, ۸ مرداد ۰۱, ۲۱:۰۱