@amirnakhaei یکی از دلایل جلو نرفتن سلیقه مخاطب و فیلمها، همین دیدگاه است که نباید «فیلم بد» را - ایرانی یا خارجی مهم نیست - نقد کرد؛ البته نقد درست.نقد درست مانند کندن علف هرز است.
@یاشار گروسیان سلام و ممنون از حسن نظرتون با احترام، برای رد کردن نظر شما مجبورم ارجاع بدم به یک موضوع اساسیتر. آیتم Ring of Aquila تنها آیتمی بود که همه هیروها صرف نظر از اینکه از کلاس Str یا Agi یا Int باشن میخریدن و این یعنی آیتمهای دیگه مثل Bracer، Wraith band و Null رسما از بازی کنار رفته بودن. با حذف Ring of Aquila الان همه هیروها متناسب با کلاس خودشون ایتم میرن و این یعنی حذف Ring of Aquila کار بسیار درستی بود. در نتیجه استک کردن این آیتمها بهینهترین کاریه که میشه انجام داد. مثلا استک کردن 3 یا 4 تا Bracer برای هیرویی مثل Huskar الان جز درستترین و کاربردیترین بیلدها هست و شما اگه بازیهای تاپ رنک رو هم نگاه کنید، پلیرهای حرفهای همه همین کار رو میکنند.
خدای جنگ این همه نقطه ضعف گل درشت در زمینه گیمپلی داشت ولی خب زمانی که اومد کسی جرات نداشت به این بازی بگه بالای چشت ابروئه چرا؟ چون گرافیک با ابهت، پلان سکانسهای سینمایی و داستان - به اصطلاح - عمیقی داشت. گوتی شدن این بازی یک پیام واضح و روشن داشت: برای گوتی شدن و جلب نظر - مثلا - هیئت داورن تنها چیزی که لازم داری گرافیک، داستان و سینماست. گیمپلی هم هرچیزِ ناقص و پیش و پا افتادهای بود، اهمیتی نداره. پ.ن: من طرفدار رد دد2 نیستم و اصلا بازیش نکردم ولی انتخاب یک بازی ضعیف که گیمپلی استاندارد هم نداره و فقط و فقط به خاطر چیزهای دیگه بهش توجه میشه، یعنی زنگ خطر!
این همه برای جشنوارههای بیدغدغهای که حتی مخاطب هم ندارند سرمایه حیف و میل میشود ولی کسی جرات نمیکند یقهی این دوستان را بگیرد و بگوید این همه هزینه برای جشنوارههای پر زرق و برق صرف کردید، دستاوردتان چه بوده؟ چه نفعی به قشر تولیدکننده و مصرفکننده گیم در ایران رسیده؟ متاسفانه ما حتی الگوبرداری از خارجیها را هم بلد نیستیم. همه جای دنیا، محصولات سرگرمی از جمله ویدئو گیم در یک ساختار اقتصادی/صنعتیِ تعریف شده تولید میشوند که خروجی آن در قالب جشنوارهها و مراسمها نمایش داده میشوند اما دوستان تمام آن ساختارسازیها را ندید گرفتند و چسبیدن به همان شوی حقیرانهیِ آخر کار! نتیجهاش میشود یک چیزی که معلوم نیست اصلا چیست؟ خروجیاش چیست؟ به حال که جه فرقی میکند؟
سلام برای تغییرات مپ آنالیز دقیقتری نیاز هست چون با تغییر مپ، بحث وارد و دیوارد و استک و پول کردن کمپها هم به میان میاد که در اینده به صورت جامع به آنالیز پچ اضافه خواهند شد
نظر
Vp تو فینال به معنای واقعی افتضاح بازی کرد، افتضاح
یه تیم میتونست جلوی سکرت بیاسته که اونم خراب کرد...
نظر
@amirnakhaei
یکی از دلایل جلو نرفتن سلیقه مخاطب و فیلمها، همین دیدگاه است که نباید «فیلم بد» را - ایرانی یا خارجی مهم نیست - نقد کرد؛ البته نقد درست.نقد درست مانند کندن علف هرز است.
پست
یکشنبه, ۲۳ دی ۹۷, ۲۲:۰۱نظر
@یاشار گروسیان
سلام و ممنون از حسن نظرتون
با احترام، برای رد کردن نظر شما مجبورم ارجاع بدم به یک موضوع اساسیتر.
آیتم Ring of Aquila تنها آیتمی بود که همه هیروها صرف نظر از اینکه از کلاس Str یا Agi یا Int باشن میخریدن و این یعنی آیتمهای دیگه مثل Bracer، Wraith band و Null رسما از بازی کنار رفته بودن. با حذف Ring of Aquila الان همه هیروها متناسب با کلاس خودشون ایتم میرن و این یعنی حذف Ring of Aquila کار بسیار درستی بود. در نتیجه استک کردن این آیتمها بهینهترین کاریه که میشه انجام داد. مثلا استک کردن 3 یا 4 تا Bracer برای هیرویی مثل Huskar الان جز درستترین و کاربردیترین بیلدها هست و شما اگه بازیهای تاپ رنک رو هم نگاه کنید، پلیرهای حرفهای همه همین کار رو میکنند.
پست
شنبه, ۲۴ آذر ۹۷, ۱۹:۰۱نظر
ممنون بابت این مقاله خوب
نظر
خدای جنگ این همه نقطه ضعف گل درشت در زمینه گیمپلی داشت ولی خب زمانی که اومد کسی جرات نداشت به این بازی بگه بالای چشت ابروئه چرا؟ چون گرافیک با ابهت، پلان سکانسهای سینمایی و داستان - به اصطلاح - عمیقی داشت. گوتی شدن این بازی یک پیام واضح و روشن داشت: برای گوتی شدن و جلب نظر - مثلا - هیئت داورن تنها چیزی که لازم داری گرافیک، داستان و سینماست. گیمپلی هم هرچیزِ ناقص و پیش و پا افتادهای بود، اهمیتی نداره.
پ.ن: من طرفدار رد دد2 نیستم و اصلا بازیش نکردم ولی انتخاب یک بازی ضعیف که گیمپلی استاندارد هم نداره و فقط و فقط به خاطر چیزهای دیگه بهش توجه میشه، یعنی زنگ خطر!
نظر
این همه برای جشنوارههای بیدغدغهای که حتی مخاطب هم ندارند سرمایه حیف و میل میشود ولی کسی جرات نمیکند یقهی این دوستان را بگیرد و بگوید این همه هزینه برای جشنوارههای پر زرق و برق صرف کردید، دستاوردتان چه بوده؟ چه نفعی به قشر تولیدکننده و مصرفکننده گیم در ایران رسیده؟ متاسفانه ما حتی الگوبرداری از خارجیها را هم بلد نیستیم. همه جای دنیا، محصولات سرگرمی از جمله ویدئو گیم در یک ساختار اقتصادی/صنعتیِ تعریف شده تولید میشوند که خروجی آن در قالب جشنوارهها و مراسمها نمایش داده میشوند اما دوستان تمام آن ساختارسازیها را ندید گرفتند و چسبیدن به همان شوی حقیرانهیِ آخر کار!
نتیجهاش میشود یک چیزی که معلوم نیست اصلا چیست؟ خروجیاش چیست؟ به حال که جه فرقی میکند؟
پست
چهار شنبه, ۷ آذر ۹۷, ۱۱:۰۱نظر
سلام
برای تغییرات مپ آنالیز دقیقتری نیاز هست چون با تغییر مپ، بحث وارد و دیوارد و استک و پول کردن کمپها هم به میان میاد که در اینده به صورت جامع به آنالیز پچ اضافه خواهند شد