عضو تحریریه
سهند عباسپور

سهند عباسپور

تهران، تهران
درباره من:
بنده سهند عباسپور گیک و گیمری فعالم که مدت نسبتا طولانی است حوزه گیم و تکنولوژی را دنبال میکنم، اخبارش را میخوانم،اتفاقات گوناگونی که در این حوزه رخ میدهند را با دقتی وسواس گونه تحلیل میکنم و سال های متمادی است که گیم و تکنولوژی را به دنیای دوم خودم بدل کرده ام. من در چندین سال اول خودم را تنها یک خواننده و دنبال کننده میدانستم و بس. که قدرت تولید محتوا را ندارد اما به مرور زمان این باور در من تقویت شد که من هم با کمی پشتکار و با شور و علاقه ی وصف ناپذیری که به دنیای عظیم گیم دارم میتوانم دست به قلم شوم و نظرات خودم و آن چه که من از گیم برداشت میکنم را با دیگران به اشتراک بگذارم. به همین خاطر نویسندگی را آغاز کردم و در چندین وبسایت مختلف مشغول به کار شدم، وبسایت هایی نظیر: Appleapps.ir، gamesource، گیمفا و ...
عضویت: پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵
کمپانی های مورد علاقه:
اپل
10

آمازون فرانسه بازی Injustice 2 را برای پی سی لیست کرد

آیا بالاخره پس از انتظاری چند ماهه، بازی مبارزه‌ای و تحسین‌شده‌ی Injustice 2 برای پی سی هم عرضه می‌شود؟ آمازون فرانسه که این‌طور می‌گوید.

9

همکاری مایکروسافت و Chainsmokers برای ساخت ایکس باکس نورانی

همکاری مایکروسافت با برند‌ها و افراد سرشناس ادامه دارد و این‌بار نوبت به یکی از گروه‌های معروف موسیقی پاپ رسیده است که کنسولی مخصوص به خود تولید کند.

3

آپدیت 4.17 بازی Smite خدای جدیدی را به نام Hachiman معرفی می کند

بازی Smite روز به روز گسترده‌تر می‌شود و حالا سازندگان آن با آپدیت ۴.۱۷ این بازی، خدای جدیدی به نام Hachiman معرفی کرده‌اند.

5

تصاویر و ویدیو جدیدی از بازی Yakuza Kiwami 2 منتشر شد

گویا مجموعه‌ی Yakuza قرار نیست به این زودی‌ها صفحه‌ی اخبار را ترک کند و حالا سگا تریلر و تصاویر جدیدی از آخرین بازی در حال ساخت این کمپانی، یعنی Yakuza Kiwami 2 منتشر کرده است.

3

تریلر لایو اکشن Destiny 2 به دست کارگردان فیلم Metal Gear Solid ساخته شده

بازی Destiny 2 گویا حتی کارگردانان معروف هالیوود را هم وسوسه می‌کند، چرا که تریلر جدید این بازی، این بار به دست کارگردان معروف فیلم Kong: Skull Island ساخته شده است.

6

بانجی با بازی Destiny 2 به کمک آسیب دیدگان طوفان سهمگین هاروی می‌رود

بانجی، سازنده مجموعه‌های Destiny و Halo، کمپینی را برای کمک به مصیبت‌زدگان طوفان هاروی ایجاد کرده تا از جامعه‌ی بزرگ گیمر‌ها هم در راستای کمک‌های بشر‌دوستانه استفاده شده باشد.

11

بازی Dead Rising 4 با حالتی جدید به پلی استیشن 4 می‌آید

پس از گذشت زمانی نسبتا طولانی بالاخره آخرین ساخته‌ی زامبی محور کپکام، یعنی Dead Rising 4 انحصار زمانی مایکروسافت را شکسته و راهی پلی‌استیشن 4 می‌شود.

16

کنترلرهای جدید پلی استیشن 4 با طرح کریستالی معرفی شدند

سونی کنترلرهای جدیدی با طرح کریستالی و با سه رنگ متنوع برای کنسول پلی‌استیشن 4 معرفی کرد.

با تجربه بازی Titanfall 2 دو برابر امتیاز کسب کنید

سازندگان بازی Titanfall 2 بعد از عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی جدید آن، جشنی چند روزه تدارک دیده‌اند و همه‌ی بازیکنان هم به آن دعوت شده‌اند تا امتیاز‌های‌شان را حسابی بالا ببرند.

25

اولین نشانه های پشتیبانی ایکس‌ باکس وان از ماوس در برنامه Xbox Insider

بالاخره وعده پشتیبانی ایکس‌باکس وان از ماوس و کیبورد رنگ واقعیت به خود گرفته و می‌توان تعدادی از بازی‌هایی را که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند از طریق برنامه Xbox Insider تجربه کرد.

صفحه ۱ از ۴