عضو تحریریه
محسن بیگی نیا

محسن بیگی نیا

تهران، تهران
درباره من:
www.zoomit.ir
عضویت: پنجشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

ساخت Halo Online بازی رایگان انحصاری در روسیه متوقف شد

شرکت مایکروسافت (Microsoft) ساخت بازی Halo Online که انحصاراً برای پلتفرم پی‌سی در روسیه در دست ساخت بود، را متوقف کرده است. با زومجی همراه باشید.

2

توضیحات جدید مایکروسافت در خصوص ایکس باکس اسکورپیو و بازی بین پلتفرمی با پلی استیشن 4

آرون گرینبرگ، رئیس بازاریابی ایکس‌باکس (Xbox)، در مصاحبه‌ای با سایت ام‌سی‌وی (MCV) جزئیات بیشتری را از ایکس‌باکس اسکورپیو و بازی بین پلتفرمی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 آشکار ساخت. با زومجی همراه باشید.

2

طرفداران یک بازی Halo‌ جدید برای PC می سازند

گروهی از طرفداران Halo تصمیم گرفته‌اند یک بازی کاملا جدید براساس این سری برای رایانه‌های شخصی بسازند. با زومجی همراه باشید.

سازنده Dragon Quest مجدداً عرضه این بازی را برای نینتندو NX تایید کرد

باز هم یکی از اعضای شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، این بار خالق سری Dargon Quest، وجود نسخه‌ی نینتندو NX بازی Dargon Quest XI را تأیید کرد. با زومجی همراه باشید.

5

آرون گرینبرگ: به فروش ایکس باکس وان در ماه آگوست خوش بین هستم

آرون گرینبرگ، رئیس بازاریابی ایکس‌باکس (Xbox)، پس از فروش بهتر ایکس‌باکس وان نسبت به پلی‌استیشن 4 در ماه جولای در آمریکا، به فروش ماه آگوست آن نیز خوش بین است. با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت اپلیکیشن جدید Halo برای پی سی را معرفی کرد

استودیوی 343 اینداستریز (343 Industries) امروز اپلیکیشن Halo را که به عنوان مرکزی برای دسترسی، اطلاع رسانی و خرید تمام بازی‌های Halo روی پی‌سی عمل می‌کند معرفی کرد. با زومجی همراه باشید.

تاریخ عرضه ابزار Forge بازی Halo 5 برای پی سی اعلام شد

امروز شرکت مایکروسافت (Microsoft) اخبار مهمی را در خصوص محتویات جدید Halo 5: Guardians و ابزار Forge پی‌سی اعلام کرد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

3

فیل اسپنسر: ساخت بازی های ایکس باکس اسکورپیو خیلی خوب پیش می رود

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، از روند آماده شدن بازی‌های زمان عرضه‌ی ایکس‌باکس اسکورپیو اعلام رضایت کرده است و ساخت بازی‌های 4K برای پی‌سی را تمرینی برای ساخت بازی‌های اسکورپیو می‌داند. با زومجی همراه باشید.

2

سرور های بلیزارد یک بار دیگر مورد تهاجم حملات DDoS قرار گرفتند

بازی‌ها و سرویس‌های استودیوی بلیزارد (Blizzard Entertainment) برای چندمین بار پیاپی در سال جاری هدف حملات دی‌داس (DDoS) قرار گرفتند. با زومجی همراه باشید.

2

رئیس بازاریابی ایکس باکس: ویژگی Xbox Play Anywhere دارای ارزشی فوق العاده است

شرکت مایکروسافت (Microsoft) معتقد است که ویژگی ایکس‌باکس پلی انیور (Xbox Play Anywhere) دارای ارزشی فوق العاده برای بازی‌ها و گیمرها است. با زومجی همراه باشید.

صفحه ۱ از ۳۱