عضو تحریریه
محسن حقانی

محسن حقانی

،
درباره من:
عضویت: سه شنبه, ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
19

معرفی بازی موبایل Brawl Stars؛ بازی جدید سوپرسل

Brawl Stars، بازی جدید سوپرسل (SuperCell)، یک اثر تیراندازی تاکتیکال از زاویه دید بالا به پایین است که تجربه‌ی خارق‌العاده‌ای را در این ژانر روی موبایل رقم می‌زند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

39

کیت‌های توسعه پلی استیشن 5 اوایل سال جاری برای سازندگان ارسال شده است

طبق گفته‌ی یکی از اینسایدرهای معتبر، کمپانی سونی کیت‌های توسعه کنسول نسل بعدی PlayStation 5 را اوایل سال جاری میلادی برای توسعه‌ دهندگان ارسال کرده است.

معرفی بازی موبایل Alto's Odyssey

بازی Alto's Odyssey دنباله‌ی یکی از بهترین ساخته‌های منتشر شده برای موبایل است. با معرفی این اثر همراه زومجی باشید.

معرفی بازی موبایل DEVICE 6

بازی موبایل DEVICE 6 یک اثر سوررئال هیجان‌انگیز است که داستان خود را در پس چینش متون متفاوت به شکل فوق‌العاده‌ای روایت می‌کند. با معرفی این اثر همراه زومجی باشید.

بازی موبایل Ghostbusters World معرفی شد

طی کنگره‌ی Google Mobile World در شهر بارسلونا اسپانیا، نسخه‌ی جدید از سری بازی Ghostbusters بر پایه‌ی ویژگی‌های واقعیت افزوده برای اندروید و آيفون معرفی شد.

2

معرفی بازی موبایل Lost Socks

بازی موبایل Lost Socks یکی از بهترین ساخته‌های سبک Run and Gun منتشر شده برای اندروید و آیفون است. با معرفی این اثر همراه زومجی باشید.

بازی This Is the Police احتمالا برای اندروید و آيفون منتشر می‌شود

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، کمپانی THQ Nordic بازی This Is the Police را در سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های موبایل منتشر خواهد کرد.

3

معرفی بازی موبایل Botanicula

بازی موبایل Botanicula یکی از ساخته‌های فوق‌العاده در ژانر اشاره و کلیک معمایی است که برای مدتی طولانی شما را سرگرم خواهد کرد. با معرفی این اثر همراه زومجی باشید.

معرفی بازی موبایل FEZ Pocket Edition

FEZ یکی از تحسین شده‌ترین بازی‌های پازل پلتفرمر چندسال اخیر در قالب FEZ Pocket Edition برای آیفون و آیپد منتشر شد. با معرفی این بازی فوق‌العاده همراه زومجی باشید.

1

معرفی بازی موبایل GRID Autosport

بازی GRID Autosport یک تجربه کم‌نظیر از سبک شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی برای موبایل است. با معرفی این اثر فوق‌العاده همراه زومجی باشید.

صفحه ۱ از ۲۴