عضو تحریریه
محمد سعید خزایی

محمد سعید خزایی

،
درباره من:
یه جوان عاشق سینما و بازی‌های ویدیویی! دوست‌دار ادبیات، تاریخ، جامعه‌شناسی و موسیقی.
عضویت: چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷
40

نقد سریال هیولا؛ قسمت چهاردهم

در نقد قسمت چهاردهم سریال هیولا همراه زومجی باشید تا ببینیم ماجرای خواستگار مامان مهری و جاسوس‌بازی مهرافزون به کجا می‌رسد.

11

احتمالا مینی سریال Once Upon A Time In Hollywood به نتفلیکس خواهد آمد

براساس شایعات، چندی دیگر شاهد پخش نسخه طولانی‌تر فیلم Once Upon A Time In Hollywood در قالب یک مینی سریال از نت‌فلیکس خواهیم بود.

22

نقد سریال هیولا؛ قسمت سیزدهم

در ادامه با نقد سریال هیولا همراه زومجی باشید تا علاوه‌بر بررسی قسمت سیزدهم، نگاهی داشته باشیم بر سیر تحول شخصیت‌های این سریال و روند روایت قصه در جدیدترین ساخته مهران مدیری.

15

نقد سریال هیولا؛ قسمت دوازدهم

بعد از چندین قسمت بالاخره پلیس به یک قدمی هوشنگ رسید تا کم کم به پایان رویا‌های آقای شرافت نزدیک شویم. در ادامه با نقد سریال هیولا همراه زومجی باشید.

36

تاریخ اکران فیلم Doctor Strange 2 مشخص شد

تاریخ اکران فیلم Doctor Strange 2 و عنوان رسمی این اثر مشخص شده است.

21

نقد سریال هیولا؛ قسمت یازدهم

با زومجی در نقد سریال هیولا همراه باشید تا به بررسی یازدهمین قسمت از جدیدترین ساخته مهران مدیری بپردازیم و ببینیم هوشنگ شرافت در کجای پروسه تبدیل شدن به یک هیولا قرار دارد.

20

تصاویر مشترک برایان کرانستون و آرون پال به فیلم Breaking Bad ربطی ندارد

با انتشار تصاویری از برایان کرانستون و آرون پال، هواداران سریال بریکینگ بد تصور کردند کرانستون در فیلم Breaking Bad حضور دارد، اما به نظر اینطور نیست.

65

کنسول نینتندو سوییچ لایت رسما معرفی شد

ساعتی قبل پس از شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیار نینتندو بالاخره به صورت رسمی از نسخه کوچک‌تر نینتندو سوییچ با اسم نینتندو سوییچ لایت رونمایی کرد.

60

نقد سریال هیولا؛ قسمت دهم

آیا همه ما در درون خود یک هیولای پنهان داریم که اگر شرایط محیا باشد، انسانیت و شرف ما را خواهد بلعید؟ در ادامه با نقد سریال هیولا همراه زومجی باشید.

36

احتمالا برایان کرانستون در فیلم Breaking Bad حضور خواهد داشت

با توجه به توئیت‌های چند وقت اخیر آرون پاول و برایان کرانستون، به نظر در فیلم Breaking Bad دوباره شاهد حضور و هم‌بازی شدن بازیگران اصلی سریال بریکینگ بد خواهیم بود.

صفحه ۱ از ۱۲