محمد جواد .

محمد جواد .

،
درباره من:
Soul of the lost withdrawn from its vessel. Let strength be granted so the world might be mended...so the world might be mended.
عضویت: دوشنبه, ۰۹ اسفند ۱۳۹۵
    • نظر

      @مستر چیف پوریا ولی ادیشن
      کرایتک واقعا شوترساز خوبیه و به عنوان یه گزینه خرید خوب برای سونی قبولش دارم. ولی من بازی سرویس محوری بزرگی ندیدم ازشون 🤔

    • نظر

      @AB_Hanna
      سلام خانم عباسی. در مورد مونوپولی من تو همون پست بازی های قدیمی اکتیویزن بلیزارد کامل توضیح دادم که رقم هفتاد درصد از کجا میاد. خلاصش بگم اینکه میتونید به وبسایت وزارت دادگستری آمریکا مراجعه کنید و اونجا در مورد شناسایی مونوپولی توضیح داده که ملاک اول، سهم از بازاره. رقمش به طور دقیق و صریح در قانون نیومده اما در همین وب سایت اشاره شده که طبق عرف و رویه قضایی، بیشتر از هفتاد درصد سهم از بازار ملاک هست. توضیحات کامل تو همون پست با لینک منبع قرار دادم براتون مطالعه کنید🙏

    • نظر

      @Abolfazl Quiz
      هنوز بحث اینو میکنید سونی میتونست استودیوهای بیشتر و بهتر بخره؟ سونی بر اساس نیاز و اولویت هاش این استودیو رو خریده. نیاز و اولویت الانش چیه؟ خلق ایپی هایی در سبک شوتر رقابتی و همینطور عناوین سرویس محور. شما چه ناشر یا استودیوی شوترساز خوب دیگ میشناسید که همینقدر تجربه و تکنولوژی داشته باشه و بتونه کمک سونی کنه؟ یه پیشنهاد منطقی بدید که سونی با این مبلغ چه استودیو یا ناشر بهتری میتونست بخره که ضعفشو تو ژانر شوتر اول شخص پوشش بده؟ من کلا با خرید استودیوهای بزرگ مستقل مخالفم ولی سونی هم حرکت خوبی زده و میشه گفت این بهترین خرید ممکن در راستای نیازهاش بوده...

    • نظر

      @AB_Hanna
      ماکروسافت در آمریکا و تحت قوانین این کشور فعالیت داره. پس برای فهمیدن موضوع باید بریم سراغ نظام قضایی این کشور. من شما رو به لینکی از سایت وزارت دادگستری آمریکا ارجاع میدم که در مورد مونوپولی و نحوه شناسایی اون توضیحات دقیقی داده:
      https://ww@w.justice.go@v/atr/competition-and-monopoly-single-firm-conduct-under-section-2-sherman-act-chapter-2#N_18_
      (اون @ های اضافی رو حذف کنید)
      تو همین صفحه گفته شده دادگاه های آمریکایی برای بررسی پرونده های مونوپولی، اولین چیزی که بررسی میکنن سهم شرکت از بازاره:
      In determining whether a competitor
      possesses monopoly power in a relevant market, courts typically begin by looking at the firm's market share.
      در ادامه گفته شده که رقم سهم از بازار به شکل دقیق و صریح در قانون نیومده ولی عرف و رویه قضایی (کیس هایی که در گذشته بررسی شده) این بوده که معمولا بالای هفتاد درصد رو به عنوان مونوپولی در نظر میگیرن:
      Similarly, the Tenth Circuit noted that to establish "monopoly power, lower courts generally require a minimum market share of between 70% and 80%
      امیدوارم متوجه شده باشید که هفتاد درصد از کجا میاد. موفق و پاینده باشید🙏

    • نظر

      @اینسایدر استخونی
      نه درست گفته اخه. تو سال قبل کل صنعت گیم، یعنی کنسول موبایل پیسی همه رو بزار رو هم، حدود ۱۸۰ میلیارد دلار درآمدزایی داشته‌. ماکروسافت با خرید اکتیویژن تازه ۲۰ میلیارد دلار از این حجم درآمد رو در اختیار میگیره. یعنی ده درصدم نمیشه... رقم کوچیکیه

    • نظر

      @وحید VFSDF
      ماکروسافت با خرید اکتیویژن بلیزارد تازه رتبه سوم پردرآمدترین شرکتای گیم میشه با درامد حدود ۲۰ میلیارد دلار. (بعد از سونی که دومه و تنسنت اول) بعد اون وقت این خرید (به تنهایی) چطوری منجر به مونوپولی و کسب هفتاد درصد بازار میشه؟ نکنه ما ریاضیو اشتباه خوندیم؟ به هر حال نهادهای قانونی اگه گیری بدن از طریق قوانین آنتی تراست مربوط به مونوپولی نخواهد بود. شاید از راه های دیگه ای سنگ اندازی کنن جلوش ولی اینکه معامله کلا جوش نخوره؟ دور از انتظاره.

    • نظر

      حالا راجب خرید هر استودیو یا ناشری که وضع خوبی نداره حرف میزنیم، فرداش خبر از عملکرد خیره کننده، درآمد طوفانی، رشد چشمگیر، رکوردزنی بی‌سابقه و این چیزا میاد ازش :)) خود طرف فکر نمیکرد اینطوری قله های ترقیو طی کنه :|

    • نظر

      @HESAMD
      با خریداری اکتیویژن بلیزارد به نظرم برای هر چیزی باید یه احتمال در نظر گرفت. درسته احتمالش خیلی کمه ولی صفر نیست! بین این دوتا واقعا فرق هست!

    • نظر

      @Amir78sa
      شخصا با توجه رابطه دیرینه و نزدیک کپکام و نینتندو، احتمال میدم اگه سران کپکام قصد فروش داشته باشن و نینتندو هم قصد خرید، نینتندو بخرتش.
      جالبه بدونید یه زمانی قرار بود رزیدنت اویل انحصاریه نینتندو باشه! (نسخه چهارم برا گیم کیوب)

    • نظر

      @Miyamoto
      شاید برای بازی های بزرگ و پرخرج حرفت درست باشه ولی اینقد بدبین نباش. به نظرم هیچ دورانی بهتر از الان برای بازیای مستقلی نداشتیم؛ بازی هایی که با جون و دل ساخته میشن. مخصوصا با سرویس های اشتراکی که خیلی خیلی به نفع بازی های ایندی هست و حسابی به چشم میان

صفحه ۸ از ۴۸