عضو تحریریه
Zoomg Team

Zoomg Team

،
درباره من:
عضویت: جمعه, ۰۱ اسفند ۱۳۹۳
17

۸۰ نکته جالب و دیوانه‎کننده در Metal Gear Solid V که احتمالا آن‎ها را نمی‎دانید

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain جزو آن دسته بازی‎هایی است که سازندگان، به جزئیات محیطِ آن توجه زیادی کرده‎اند؛ جزئیاتی که روز به روز بیشتر از آن‎ها باخبر می‎شویم. اگر دوست دارید از تعدادی از آن‎ها مطلع شوید، با زومجی در ادامه همراه باشید.

4

ناتی‎داگ به شایعات مربوط به عرضه نسخه دوم The Last of Us پاسخ داد

اخیرا شایعه‎ای در دنیای مجازی درمورد عرضه نسخه دوم بازی محبوب The Last of Us پخش شده بود. شایعاتی که بسیاری از هواداران را خوشحال کرد؛ حال پس از گذر مدت زمانی نه‎چندان طولانی، ناتی‎داگ، سازنده بازی، در این‎باره حرف‎های جالبی زده است. با زومجی همراه باشید.

۲ مهر تاریخ انتشار نسخه آزمایشی بازی Arslan: The Warriors of Legend برای پلی‎استیشن 3 و 4

در جریان برگزاری نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۵ اعلام شد که قرار است نسخه آزمایشی بازی Arslan: The Warriors of Legend در تاریخ ۲ مهرماه سال جاری (۲۴ سپتامبر ۲۰۱۵) در ژاپن برای کنسول‎های پلی‎استیشن 3 و پلی‎استیشن 4 عرضه شود. با زومجی در ادامه همراه باشید.

6

آموزش اجرای بازی‌های اندروید روی ویندوز و مک

محبوبیت بازی‎های پلتفرم اندروید غیرقابل انکار است. بسیاری از افراد در اوقات فراغت خود به انجام بازی‎های موبایلی و خصوصا بازی های اندرویدی می‎پردازند. اما همان بازی‎ها را در ابعاد بزرگ‎تر بر روی یک رایانه شخصی تصور کنید؛ جالب است نه؟ در ادامه با آموزش زومجی همراه باشید. 

1

تصاویر جدیدی از فصل ششم سریال «مرده متحرک» منتشر شد

سریال «مرده متحرک» را به جرات می‎توان جزو برترین سریال‎های این روزها دانست؛ بعد از پایان فصل پنجم و ایجاد سوالات متعدد در ذهن تماشاچیان، حال مدتی مانده به انتشار فصل ششم، تصاویر جدیدی از این فصل منتشر شده است. با زومجی همراه شوید.

نسخه پی‎سی بازی Minecraft تنها یک بروزرسانی دریافت خواهد کرد

شش سال متوالی است که سازندگان، به طور منظم درحال انتشار بروزرسانی‎های مختلف برای بازی محبوب Minecraft هستند و به نظر می‎رسد که این جریان قرار است ادامه پیدا کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه زومجی باشید.

مدیرتولید ایکس‎باکس: ۲۰۱۵ بهترین سال برای بازی‌های ویدیویی در ۸ سال اخیر خواهد بود

به نظر می‎رسد که قرار است سال ۲۰۱۵ بهترین سال برای بازی‌های ویدیویی در ۸ سال اخیر باشد؛ چراکه قرار است بازی‎های جذابی در این سال عرضه شوند. به‎تازگی پاتریک پِرکینس، مدیرتولید بخش ایکس‌باکس مایکروسافت از عقیده خود در این مورد گفته است. با زومجی همراه باشید.

بازی Space Hulk در کریسمس امسال برای Wii U عرضه خواهد شد

اگرچه نسخه‎های پلی‎استیشن3 و پلی‎استیشن ویتا بازی Space Hulk طی هفته جاری منتشر شدند، اما کاربران پلتفرم Wii U باید اندکی بیشتر برای تجربه بازی صبر کنند. برای جزئیات بیشتر در ادامه با زومجی همراه باشید.

کونامی لیست صف‎بندی بازی‌های خود را برای نمایشگاه TGS 2015 اعلام کرد

TGS (مخفف توکیو گیم شُو) نمایشگاهی است که همانطور که از نامش پیداست، سالانه در شهر توکیو برگزار می‎شود؛ هرچند که نمی‎توان این نمایشگاه را از لحاظ اهمیت با نمایشگاه‎هایی همچون E3 و گیمزکام مقایسه کرد، اما بازیسازان مختلف از این فرصت نسبتا کوچک هم برای نمایش بازی‎های خود استفاده می‎کنند. به تازگی کمپانی کونامی اقدام به انتشار لیست صف‎بندی (Line Up) خود برای نمایشگاه TGS 2015 کرده است. با اطلاعات بیشتر د ر ادامه همراه زومجی باشید.

تمامی کاورهای شماره اول کتاب کمیک Assassin's Creed به نمایش گذاشته شدند

مدتی بعد از خبر انتشار شماره اول کتاب کمیک Assassin's Creed، تایتان کمیکز، ناشر این سری کتاب کمیک‎ها، از تمامی کاورهای این شماره پرده‎برداری کرد. برای اطلاع از جزئیات خبر در ادامه با زومجی همراه شوید.

صفحه ۱ از ۹