عضو تحریریه
کیان کاظمی

کیان کاظمی

،
درباره من:
عضویت: پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵
  1. کیان کاظمی
    کیان کاظمی | جمعه, ۱ دی ساعت ۱۹:۰۲

    با توجه به حرف های اخیر میازاکی و اینکه در نظر بگیریم fromsoftware قصد ساخت نسخه جدید سولز و بلادبورن رو نداره، متحملترین گزینه به نظرم Tenchu هست، چون هم شواهد نسبتا متقاعدکننده از این سری در تیزر به چشم میخوره و هم با توجه به اینکه سال ها از عرضه آخرین نسخه این سری میگذره و سبک مخفی کاری دچار تغییرات نسبتا فراوانی شده، یک تجربه و چالش جدید برای تیم میازاکیه. نسخه اول Tenchu روی پلی استیشن 1 واقعا معرکه و البته مثل بقیه کارهای میازاکی خیلی سخت بود، هیچ وقت مرحله چهارم این بازی رو فراموش نمیکنم، چون اون موقع کوچیک بودم و از بازی خیلی سردر نمیاوردم و نتونستم از این مرحله جلوتر برم تا همین یکی دو سال پیش که با شبیه ساز بالاخره این مرحلو رد کردم و فهمیدم بقیش چی میشه :D
    و البته تشکر بابت این مقاله کامل.

    نگاهی به یک تیزر مرموز؛ پروژه جدید سازنده Dark Souls و Bloodborne چیست؟

    کیان کاظمی
    کیان کاظمی | جمعه, ۱۲ آبان ساعت ۱۹:۲۴

    @pronoob
    سلام، بازی افت فریم نداره، بیش از اندازه از منابع CPU استفاده میکنه که روی CPUهای ضعیفتر موجب بروز مشکل میشه. البته کلا فشار زیادی روی قطعات مخصوصا اگر سیستم خنک کننده مناسبی هم نباشه، طول عمرشون رو کاهش میده.

    DRM بازی Assassin's Creed Origins موجب افزایش شدید مصرف CPU شده است

    کیان کاظمی
    کیان کاظمی | جمعه, ۱۲ آبان ساعت ۱۹:۳۳

    @Aria_dev
    سلام، خب اگه تایید کنه که اعتبارش زیر سوال میره.
    البته ادعای این بنده خدارو هم نمیشه تایید کرد، اما با توجه به اطلاعاتی که وجود داره میشه گفت که تاثیر گذار هست این مورد، حالا ۳۰ تا ۴۰ درصدشو دیگه نمیشه گفت.

    DRM بازی Assassin's Creed Origins موجب افزایش شدید مصرف CPU شده است

    کیان کاظمی
    کیان کاظمی | شنبه, ۶ آبان ساعت ۱۸:۲۷

    با توجه به اینکه بیشتر دوستان حرف های الکترونیک آرتز رو باور نکردن، پیشنهاد میکنم گزارش اصلی کوتاکو رو اگر حوصله کردید بخونید. گزارش کوتاکو دیگه از سمت مقامات رسمی کمپانی نیست و تعدادی از اعضای سابق ویسرال که هویتشون هم فاش نشده با خبرنگار کوتاکو در مورد اتفاقاتی تو استودیو افتاده صحبت کردن و اطلاعات خیلی خوبی اونجا وجود داره در این رابطه، ولی از حوصله مطلب خارج بود چون خیلی طولانیه، اما تمامی اتفاقاتی که دست به دست هم داد تا این بازی کنسل بشه در اونجا ذکر شده و اگر بخونید متوجه میشید که شرایط خیلی پیچیده تر از اینه که بخوای فقط به الکتروینک آرتز گیر بدی، حتی خود خانم هنیگ هم مقصر بوده و با خیلی ها تو استودیو در حال دعوا بوده.

    لغو شدن بازی جنگ ستارگان ویسرال گیمز ربطی به تک نفره بودن ندارد

    کیان کاظمی
    کیان کاظمی | شنبه, ۶ آبان ساعت ۱۹:۴۲

    @مرتضی کارگر
    آقای کارگر عزیز موردی که شما میگید ۱۰۰ درصد درسته و اینجا هم تا حدودی صدق میکنه، اما طبق گزارش کوتاکو، خانم هنیگ بیش از اندازه به اعضای تیم بی اعتماد بوده و البته با توجه به اینکه تیم بی تجربه بوده تو ساخت چنین بازی حق داره، اما این بی اعتمادی موجب ایجاد یک مشکل بزرگ شده، اونم اینکه ایشون تو ناتی داگ تمرکزشون فقط روی قصه و داستان بوده و افراد دیگه مثل بروس استریلی روی گیم پلی و طراحی مراحل تمرکز داشتن، اما به خاطر این بی اعتمادی، هنیگ روی کل پروژه نظارت میکرده و به اعتقاد برخی اعضای تیم، تجربه کافی تو این بخش نداشته و بعضی وقتا نظرات عجیب و غیرکارشناسانه تو این بخش میداده که موجب اختلاف شده. مجموعا که یکی از مقصرین بدون شک EA هست، اما نمیشه همه تقصیر رو گردن کمپانی انداخت و قضیه خیلی پیچیده بود.
    در ضمن بدجوری از خجالت آرسنال در اومدید :D

    لغو شدن بازی جنگ ستارگان ویسرال گیمز ربطی به تک نفره بودن ندارد

    کیان کاظمی
    کیان کاظمی | شنبه, ۶ آبان ساعت ۱۹:۴۵

    @amin_k2
    آخه مشکل داریم تا مشکل، اینا مشکلاتشون دیگه از کنترل خارج شده بود. در مورد جمله دوم هم موافقم، ولی نمیشه همه تقصیر رو گردن EA انداخت.

    لغو شدن بازی جنگ ستارگان ویسرال گیمز ربطی به تک نفره بودن ندارد

    کیان کاظمی
    کیان کاظمی | چهار شنبه, ۳ آبان ساعت ۲۱:۱۹

    @shah994
    سلام، صحبت های این بنده خدا در مورد بازی های متمرکز بر بخش تکنفره مثل بازی های قدیمیتر بایوور و ویسرال خدابیامرزه و با بازی های چندنفره که به زور یه بخش تکنفره چهار ساعته هم برای جذب مخاطب بیشتر اضافه میکنند ارتباطی نداره. در ضمن هزینه های سرورها اصلا با درآمدی که اینا از پرداخت درون برنامه و غیره کسب میکنند قابل مقایسه نیست.

    سازنده سابق سری Mass Effect: بازی‌های تک نفره خطی در الکترونیک آرتز مرده‌اند

    کیان کاظمی
    کیان کاظمی | شنبه, ۲۹ مهر ساعت ۲۰:۱۰

    @صادق اا
    سلام، دیگه از 1050ti نمیشه انتظار ultra با فریم مناسب داشت. مخصوصا بازی های بتسدا که عموما وضعیت فنی مناسبی ندارن.

    بررسی بازی The Evil Within 2

    کیان کاظمی
    کیان کاظمی | شنبه, ۲۹ مهر ساعت ۲۰:۲۱

    افشین جان نقد عالی بود، خسته نباشی.
    به نظرم The Evil Within 2 بعد از مدت نسبتا طولانی موفق به ارایه شخصیت پردازی خوب و قدرتمند تو بازی های AAA شد و طوری بود که آدم برای سرنوشت شخصیت ها مخصوصا سباستین اهمیت قائل بشه. علت اصلی کمرنگ بودن عناصر ترس بازی هم به نظرم این بود که بعد از چند ساعت بازی کردن کاملا میشد حدس زد که بعضی بخش های بازی به هیچ عنوان خطری تهدیدت نمیکنه و این در حالی بود که بازی سعی میکرد خلاف اینو ثابت کنه، جالبه تا آخر بازی هم این بخش ها بودن و همچنان بی خطر. بنابراین به جز چند ساعت اول که کمی تنش داشت، بعدش نمیشد از بازی ترسید، چون همه چیز قابل پیش بینی میشد، مخصوصا اگر قبلش بازی ترسناک زیاد بازی کرده باشید.

    بررسی بازی The Evil Within 2

    کیان کاظمی
    کیان کاظمی | جمعه, ۲۴ شهریور ساعت ۲۱:۵۶
صفحه ۱ از ۴